• Головна /
  • Пресцентр /
  • Питання державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти визначене на законодавчому рівні

Питання державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти визначене на законодавчому рівні

Питання державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти визначене на законодавчому рівні
22 вересня на базі Відокремленого структурного підрозділу «Немішаївський фаховий коледж НУБіП України» відбувся круглий стіл на тему «Стратегії державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти».
Поширити

«У сфері фахової передвищої освіти питання державно-приватного партнерства визначене перш за все на законодавчому рівні як один із принципів державної політики. Коледжі й училища мають змогу формулювати домовленості з роботодавцями про спільну реалізацію суспільно значущих проєктів з підготовки фахівців-практиків найбільш ефективним способом, за узгодженою вартістю та з розподілом потенційних ризиків такого співробітництва», — наголосив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Державної служби якості освіти України.

Він зазначив, що під час акредитації освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти питанню державно-приватного партнерства приділяється значна увага: кожний п’ятий критерій оцінювання якості реалізації освітньо-професійних програм направлений на з’ясування ступеня й ефективності участі роботодавців у формуванні якісного фахівця і взаємодію закладів освіти з бізнесом на всіх етапах підготовки здобувачів фахової передвищої освіти.

Протягом 2022/2023 навчального року проведено акредитаційну експертизу 80-ти освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти, з яких більшість (80%) містять недоліки й проблеми саме в елементах, що передбачають взаємодію закладу освіти і роботодавців.

У межах круглого столу обговорювалися питання щодо нормативно-правового регулювання та основних факторів державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти, його ролі в упровадженні нових технологій та інновацій в освітній процес і підвищенні кваліфікації педагогічних працівників. Учасники круглого столу дійшли згоди про те, щоб порушувати питання щодо запровадження на державному рівні механізмів стимулювання підприємств, установ, організацій усіх форм власності до надання першого робочого місця випускникам закладів фахової передвищої освіти та підтвердження рівня їх професійної кваліфікації.

Питання державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти визначене на законодавчому рівні
Питання державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти визначене на законодавчому рівні
22 вересня на базі Відокремленого структурного підрозділу «Немішаївський фаховий коледж НУБіП України» відбувся круглий стіл на тему «Стратегії державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти».

«У сфері фахової передвищої освіти питання державно-приватного партнерства визначене перш за все на законодавчому рівні як один із принципів державної політики. Коледжі й училища мають змогу формулювати домовленості з роботодавцями про спільну реалізацію суспільно значущих проєктів з підготовки фахівців-практиків найбільш ефективним способом, за узгодженою вартістю та з розподілом потенційних ризиків такого співробітництва», — наголосив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Державної служби якості освіти України.

Він зазначив, що під час акредитації освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти питанню державно-приватного партнерства приділяється значна увага: кожний п’ятий критерій оцінювання якості реалізації освітньо-професійних програм направлений на з’ясування ступеня й ефективності участі роботодавців у формуванні якісного фахівця і взаємодію закладів освіти з бізнесом на всіх етапах підготовки здобувачів фахової передвищої освіти.

Протягом 2022/2023 навчального року проведено акредитаційну експертизу 80-ти освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти, з яких більшість (80%) містять недоліки й проблеми саме в елементах, що передбачають взаємодію закладу освіти і роботодавців.

У межах круглого столу обговорювалися питання щодо нормативно-правового регулювання та основних факторів державно-приватного партнерства у сфері фахової передвищої освіти, його ролі в упровадженні нових технологій та інновацій в освітній процес і підвищенні кваліфікації педагогічних працівників. Учасники круглого столу дійшли згоди про те, щоб порушувати питання щодо запровадження на державному рівні механізмів стимулювання підприємств, установ, організацій усіх форм власності до надання першого робочого місця випускникам закладів фахової передвищої освіти та підтвердження рівня їх професійної кваліфікації.

Перейти до вмісту