• Головна /
  • Пресцентр /
  • Відбулося п’яте засідання Акредитаційної комісії Державної служби якості освіти України

Відбулося п’яте засідання Акредитаційної комісії Державної служби якості освіти України

Руслан Гурак - 5 Акредитаційна комісія
Під час засідання Акредитаційна комісія 20 грудня розглянула та визнала акредитованими 36 освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти (далі — ОПП).
Поширити

«Перше засідання Акредитаційної комісії відбулося рік тому. За цей час вдалося вдосконалити процедури акредитаційної експертизи завдяки відвертому діалогу та постійному зворотному зв’язку із закладами освіти й експертами. На основі набутого досвіду ми вже розробили зміни до Положення про акредитацію та продовжуватимемо навчання працівників закладів освіти для підвищення якості освітньо-професійних програм», — повідомив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.

У 2023/2024 навчальному році відповідно до графіка Служби заплановано здійснити акредитацію 278 ООП (станом на грудень опрацьовуються 70 ОПП зі 105-ти поданих). Більшість закладів, які виявляють бажання проходити акредитацію, розміщені у Львівській, Рівненській, Тернопільській областях та м. Києві.

У 2024 році вперше відбудеться постакредитаційний моніторинг у закладах освіти, щодо чиїх ОПП прийнято рішення про умовну акредитацію як за результатами акредитаційної експертизи, так і відповідно до особливостей воєнного стану.

Нагадаємо, що в період дії воєнного стану безплатно і без процедури акредитаційної експертизи Служба проводить умовну (відкладену) акредитацію за заявами закладів освіти. За такою процедурою у 2022 році акредитовано 160 і 133 ОПП у поточному.

5 Акредитаційна комісія 5 Акредитаційна комісія 20 грудня 2023 року Акредитація освітньо-професійних програм

Акредитація освітньо-професійної програми — це діяльність Державної служби якості освіти України щодо оцінювання освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою на предмет забезпечення й вдосконалення якості фахової передвищої освіти, що здійснюється у формі акредитаційної експертизи.

Відбулося п’яте засідання Акредитаційної комісії Державної служби якості освіти України
Руслан Гурак - 5 Акредитаційна комісія
Під час засідання Акредитаційна комісія 20 грудня розглянула та визнала акредитованими 36 освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти (далі — ОПП).

«Перше засідання Акредитаційної комісії відбулося рік тому. За цей час вдалося вдосконалити процедури акредитаційної експертизи завдяки відвертому діалогу та постійному зворотному зв’язку із закладами освіти й експертами. На основі набутого досвіду ми вже розробили зміни до Положення про акредитацію та продовжуватимемо навчання працівників закладів освіти для підвищення якості освітньо-професійних програм», — повідомив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.

У 2023/2024 навчальному році відповідно до графіка Служби заплановано здійснити акредитацію 278 ООП (станом на грудень опрацьовуються 70 ОПП зі 105-ти поданих). Більшість закладів, які виявляють бажання проходити акредитацію, розміщені у Львівській, Рівненській, Тернопільській областях та м. Києві.

У 2024 році вперше відбудеться постакредитаційний моніторинг у закладах освіти, щодо чиїх ОПП прийнято рішення про умовну акредитацію як за результатами акредитаційної експертизи, так і відповідно до особливостей воєнного стану.

Нагадаємо, що в період дії воєнного стану безплатно і без процедури акредитаційної експертизи Служба проводить умовну (відкладену) акредитацію за заявами закладів освіти. За такою процедурою у 2022 році акредитовано 160 і 133 ОПП у поточному.

5 Акредитаційна комісія 5 Акредитаційна комісія 20 грудня 2023 року Акредитація освітньо-професійних програм

Акредитація освітньо-професійної програми — це діяльність Державної служби якості освіти України щодо оцінювання освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою на предмет забезпечення й вдосконалення якості фахової передвищої освіти, що здійснюється у формі акредитаційної експертизи.

Перейти до вмісту