Відбулося третє засідання Акредитаційної комісії Державної служби якості освіти України
«Коледжі й професійні училища можуть бути взірцем для розбудови профільної середньої освіти в межах реформи Нової української школи. Освітньо-професійні програми, які члени експертної комісії найвище оцінили за результатами акредитаційної експертизи, можна адаптувати під час розроблення типових освітніх програм профільної школи. В умовах війни та з перспектив повоєнної відбудови така пропозиція варта уваги», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України та Акредитаційної комісії при ній.
Наразі в Україні освітньо-професійні програми реалізує 898 закладів освіти (заклади фахової передвищої освіти і професійно-технічної освіти), за якими навчається 305 257 осіб. Найбільш популярними серед здобувачів фахової передвищої освіти є галузі знань:
- «22 Охорона здоров’я» (майже 35 тис. студентів, з них понад 28 тис. — за спеціальністю «223 Медсестринство»);
- «27 Транспорт» (майже 27 тис. студентів);
- «07 Управління та адміністрування» (понад 26 тис. студентів);
- «12 Інформаційні технології» (понад 23 тис. студентів, зокрема за спеціальностями «121 Інженерія програмного забезпечення», «122 Комп’ютерні науки», «123 Комп’ютерна інженерія», «125 Кібербезпека», «126 Інформаційні системи та технології»).
Найменш популярні спеціальності таких галузей знань, як:
- «16 Хімічна та біоінженерія»;
- «17 Електроніка та телекомунікації»;
- «10 Природничі науки»;
- «05 Соціальні та поведінкові науки».
Колективам закладів фахової передвищої освіти і роботодавцям доречно враховувати таку статистику для побудови стратегій розвитку й співпраці.
Протягом трьох засідань Акредитаційна комісія розглянула 63 освітньо-професійні програми, з них 56 акредитовані. Заклади освіти отримали конкретні рекомендації щодо того, як удосконалити свої програми.
Акредитація освітньо-професійної програми — це діяльність Державної служби якості освіти України щодо оцінювання освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою на предмет забезпечення й вдосконалення якості фахової передвищої освіти, що здійснюється у формі акредитаційної експертизи.
«Коледжі й професійні училища можуть бути взірцем для розбудови профільної середньої освіти в межах реформи Нової української школи. Освітньо-професійні програми, які члени експертної комісії найвище оцінили за результатами акредитаційної експертизи, можна адаптувати під час розроблення типових освітніх програм профільної школи. В умовах війни та з перспектив повоєнної відбудови така пропозиція варта уваги», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України та Акредитаційної комісії при ній.
Наразі в Україні освітньо-професійні програми реалізує 898 закладів освіти (заклади фахової передвищої освіти і професійно-технічної освіти), за якими навчається 305 257 осіб. Найбільш популярними серед здобувачів фахової передвищої освіти є галузі знань:
- «22 Охорона здоров’я» (майже 35 тис. студентів, з них понад 28 тис. — за спеціальністю «223 Медсестринство»);
- «27 Транспорт» (майже 27 тис. студентів);
- «07 Управління та адміністрування» (понад 26 тис. студентів);
- «12 Інформаційні технології» (понад 23 тис. студентів, зокрема за спеціальностями «121 Інженерія програмного забезпечення», «122 Комп’ютерні науки», «123 Комп’ютерна інженерія», «125 Кібербезпека», «126 Інформаційні системи та технології»).
Найменш популярні спеціальності таких галузей знань, як:
- «16 Хімічна та біоінженерія»;
- «17 Електроніка та телекомунікації»;
- «10 Природничі науки»;
- «05 Соціальні та поведінкові науки».
Колективам закладів фахової передвищої освіти і роботодавцям доречно враховувати таку статистику для побудови стратегій розвитку й співпраці.
Протягом трьох засідань Акредитаційна комісія розглянула 63 освітньо-професійні програми, з них 56 акредитовані. Заклади освіти отримали конкретні рекомендації щодо того, як удосконалити свої програми.
Акредитація освітньо-професійної програми — це діяльність Державної служби якості освіти України щодо оцінювання освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою на предмет забезпечення й вдосконалення якості фахової передвищої освіти, що здійснюється у формі акредитаційної експертизи.