Забезпечення успішної цифрової освіти і навчання: рекомендації Європейської ради
23 листопада 2023 року Європейська Рада схвалила рекомендації щодо забезпечення успішної цифрової освіти та навчання. Стратегічний пріоритет — сприяти розбудові високоякісної цифрової освітньої екосистеми.
Рекомендації розробила Європейська комісія, щоб:
- трансформувати систему освіти й навчання для потреб цифрової епохи;
- заохочували людей використовувати технології творчо, відповідально, з розумінням того, як вони функціонують.
Вчителі визнані ключовими суб’єктами успішної цифрової трансформації. Наразі лише 39% вчителів ЄС вважають себе здатними застосовувати цифрові технології для навчання. Тож уряди країн-членів ЄС мають надавати педагогам комплексну підтримку задля сталого професійного розвитку, набуття необхідних навичок і компетентностей. Також пропонується приділяти увагу:
- інтеграції цифрових технологій у навчання та їх використанню, починаючи з дошкільної освіти;
- розвитку цифрових освітніх інструментів, зокрема й із застосуванням штучного інтелекту;
- підвищенню обізнаності вчителів у кібербезпеці;
- розбудові мережі інтернет і цифрової інфраструктури загалом.
Кожні п’ять років Європейська Комісія формуватиме звіт за результатами моніторингу виконання рекомендацій у країнах-членах ЄС.
23 листопада 2023 року Європейська Рада схвалила рекомендації щодо забезпечення успішної цифрової освіти та навчання. Стратегічний пріоритет — сприяти розбудові високоякісної цифрової освітньої екосистеми.
Рекомендації розробила Європейська комісія, щоб:
- трансформувати систему освіти й навчання для потреб цифрової епохи;
- заохочували людей використовувати технології творчо, відповідально, з розумінням того, як вони функціонують.
Вчителі визнані ключовими суб’єктами успішної цифрової трансформації. Наразі лише 39% вчителів ЄС вважають себе здатними застосовувати цифрові технології для навчання. Тож уряди країн-членів ЄС мають надавати педагогам комплексну підтримку задля сталого професійного розвитку, набуття необхідних навичок і компетентностей. Також пропонується приділяти увагу:
- інтеграції цифрових технологій у навчання та їх використанню, починаючи з дошкільної освіти;
- розвитку цифрових освітніх інструментів, зокрема й із застосуванням штучного інтелекту;
- підвищенню обізнаності вчителів у кібербезпеці;
- розбудові мережі інтернет і цифрової інфраструктури загалом.
Кожні п’ять років Європейська Комісія формуватиме звіт за результатами моніторингу виконання рекомендацій у країнах-членах ЄС.