Якість навчання: що цьогоріч має змінитися?
31 серпня п.р. у студії передачі «Праймвечір. Акценти» на Українському Радіо «Чернігівська хвиля» Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області, розповіла про результати загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану.
Тетяна МАХАНЬКОВА зазначила, що в умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, відчувають зниження мотивації, пізнавальних інтересів. Результати опитування усіх учасників освітнього процесу: учнів, батьків, учителів, керівників закладів освіти засвідчили, що серед численних чинників, які спричиняють освітні втрати, нестабільний психоемоційний стан та відсутність підтримки.
Під час прямого ефіру обговорили:
- особливості організації навчання у новому навчальному році;
- роль шкільних психологів, класних керівників та батьків учнів в освітньому процесі;
- фактори впливу на результативність здобуття освіти дітьми;
- перспективи дослідження соціально-емоційних навичок дітей.
31 серпня п.р. у студії передачі «Праймвечір. Акценти» на Українському Радіо «Чернігівська хвиля» Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області, розповіла про результати загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану.
Тетяна МАХАНЬКОВА зазначила, що в умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, відчувають зниження мотивації, пізнавальних інтересів. Результати опитування усіх учасників освітнього процесу: учнів, батьків, учителів, керівників закладів освіти засвідчили, що серед численних чинників, які спричиняють освітні втрати, нестабільний психоемоційний стан та відсутність підтримки.
Під час прямого ефіру обговорили:
- особливості організації навчання у новому навчальному році;
- роль шкільних психологів, класних керівників та батьків учнів в освітньому процесі;
- фактори впливу на результативність здобуття освіти дітьми;
- перспективи дослідження соціально-емоційних навичок дітей.