• Головна /
  • Пресцентр /
  • Стартує третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів математики та української мови і літератури

Стартує третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів математики та української мови і літератури

третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів математики та української мови і літератури
16 жовтня розпочинається третій етап сертифікації педагогічних працівників серед 179 учителів математики та 395 вчителів української мови і літератури. На цьому етапі Державна служба якості освіти України забезпечує вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації.
Поширити

До вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації будуть залучені близько 1400 експертів, які пройшли відповідне навчання. Експерти оцінюватимуть, наскільки проявляються 15 професійних компетентностей у діяльності вчителів за допомогою таких методів збору інформації:

  • спостереження за навчальними заняттями та їх самоаналізом;
  • аналіз самопрезентації учасника сертифікації;
  • проведення інтерв’ю з учасником сертифікації.

Метою сертифікації є виявлення та заохочення педагогічних працівників з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

Стартує третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів математики та української мови і літератури
третій етап сертифікації педагогічних працівників серед учителів математики та української мови і літератури
16 жовтня розпочинається третій етап сертифікації педагогічних працівників серед 179 учителів математики та 395 вчителів української мови і літератури. На цьому етапі Державна служба якості освіти України забезпечує вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації.

До вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації будуть залучені близько 1400 експертів, які пройшли відповідне навчання. Експерти оцінюватимуть, наскільки проявляються 15 професійних компетентностей у діяльності вчителів за допомогою таких методів збору інформації:

  • спостереження за навчальними заняттями та їх самоаналізом;
  • аналіз самопрезентації учасника сертифікації;
  • проведення інтерв’ю з учасником сертифікації.

Метою сертифікації є виявлення та заохочення педагогічних працівників з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

Перейти до вмісту