• Головна /
  • Пресцентр /
  • Руслан ГУРАК: Університети й коледжі мають удосконалювати комунікацію між учасниками освітнього процесу в умовах воєнного стану

Руслан ГУРАК: Університети й коледжі мають удосконалювати комунікацію між учасниками освітнього процесу в умовах воєнного стану

Руслан ГУРАК: Університети й коледжі мають удосконалювати комунікацію між учасниками освітнього процесу в умовах воєнного стану
31 січня Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК виступив із доповіддю «Забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану» під час семінару-навчання керівників підрозділів, науково-педагогічних та педагогічних працівників Національного університету біотехнологій і природокористування (м. Київ).
Поширити

«Комунікація — основний інструмент, що дає змогу побудувати ефективну взаємодію між викладачами й студентами. Важливо не лише отримувати, а й сприймати зворотний зв’язок, щоб вчасно реагувати на посталі виклики. Хоч результати моніторингів вказують на високий рівень задоволеності викладачів і студентів організацією освітнього процесу, однак саме комунікація закладів вищої та фахової передвищої освіти зазнає критики з обох сторін», — зауважив очільник Служби.

Це одна з причин того, що викладачі й студенти вважають офлайн-навчання (очний формат) способом підвищення якості освітнього процесу, особливо якщо для формування фахових компетентностей потрібне набуття практичних навичок на спеціальному обладнанні. При цьому три роки поспіль спадає відвідуваність (зокрема й у синхронному режимі), хоча понад 80% учасників освітнього процесу вважають аудиторні заняття важливим чинником успішного навчання.

Окремої уваги потребують питання організації навчання іноземних громадян у закладах вищої освіти України. За результатами позапланової перевірки у 18-ти закладах виявлено більше 300 системних порушень норм законодавства і проблемних питань в частині прийому/зарахування іноземних громадян на навчання для здобуття вищої освіти й організації освітнього процесу.

Поліпшення якості освіти є ресурсозатратним процесом, що потребує часу, зусиль і співпраці викладачів, студентів, адміністрації, роботодавців та інших стейкхолдерів, тому варто системно провадити конструктивний діалог усіх зацікавлених сторін.

Руслан ГУРАК: Університети й коледжі мають удосконалювати комунікацію між учасниками освітнього процесу в умовах воєнного стану
Руслан ГУРАК: Університети й коледжі мають удосконалювати комунікацію між учасниками освітнього процесу в умовах воєнного стану
31 січня Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК виступив із доповіддю «Забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану» під час семінару-навчання керівників підрозділів, науково-педагогічних та педагогічних працівників Національного університету біотехнологій і природокористування (м. Київ).

«Комунікація — основний інструмент, що дає змогу побудувати ефективну взаємодію між викладачами й студентами. Важливо не лише отримувати, а й сприймати зворотний зв’язок, щоб вчасно реагувати на посталі виклики. Хоч результати моніторингів вказують на високий рівень задоволеності викладачів і студентів організацією освітнього процесу, однак саме комунікація закладів вищої та фахової передвищої освіти зазнає критики з обох сторін», — зауважив очільник Служби.

Це одна з причин того, що викладачі й студенти вважають офлайн-навчання (очний формат) способом підвищення якості освітнього процесу, особливо якщо для формування фахових компетентностей потрібне набуття практичних навичок на спеціальному обладнанні. При цьому три роки поспіль спадає відвідуваність (зокрема й у синхронному режимі), хоча понад 80% учасників освітнього процесу вважають аудиторні заняття важливим чинником успішного навчання.

Окремої уваги потребують питання організації навчання іноземних громадян у закладах вищої освіти України. За результатами позапланової перевірки у 18-ти закладах виявлено більше 300 системних порушень норм законодавства і проблемних питань в частині прийому/зарахування іноземних громадян на навчання для здобуття вищої освіти й організації освітнього процесу.

Поліпшення якості освіти є ресурсозатратним процесом, що потребує часу, зусиль і співпраці викладачів, студентів, адміністрації, роботодавців та інших стейкхолдерів, тому варто системно провадити конструктивний діалог усіх зацікавлених сторін.

Перейти до вмісту