• Головна /
  • Пресцентр /
  • Руслан ГУРАК: Стратегічна роль громад у підвищенні якості освіти — забезпечені ресурсами школи

Руслан ГУРАК: Стратегічна роль громад у підвищенні якості освіти — забезпечені ресурсами школи

Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти
Державна служба якості освіти розробила практичний посібник «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти» у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби — залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта — у забезпечених ресурсами школах», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Служби.

Управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився. Рекомендації й роз’яснення ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.

Протягом тижня до Дня місцевого самоврядування Служба інформуватиме про те, чому необхідно підвищувати якість освіти та як громади можуть послідовно цього досягати.


«Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Руслан ГУРАК: Стратегічна роль громад у підвищенні якості освіти — забезпечені ресурсами школи
Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти
Державна служба якості освіти розробила практичний посібник «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти» у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби — залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта — у забезпечених ресурсами школах», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Служби.

Управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився. Рекомендації й роз’яснення ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.

Протягом тижня до Дня місцевого самоврядування Служба інформуватиме про те, чому необхідно підвищувати якість освіти та як громади можуть послідовно цього досягати.


«Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.