• Головна /
  • Пресцентр /
  • Руслан ГУРАК: Дискусію про подолання освітніх втрат мають розпочинати громади

Руслан ГУРАК: Дискусію про подолання освітніх втрат мають розпочинати громади

Руслан Гурак Стратегія Івано-Франківська
Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у форумі «Стратегія Івано-Франківська: творимо унікальну історію разом», що відбувся 13 червня 2023 року в м. Івано-Франківськ.

«Коли дискусію про подолання освітніх втрат розпочинають громади — це найбільш правильний шлях. Тому що зміни починаються в громадах. Адже основні чинники втрат у результатах навчання — це обмежений доступ до освітнього процесу, втрати у навчальному часі та матеріально-технічному забезпеченні, погіршення психологічного стану учасників освітнього процесу та зміни у контингенті вчителів та учнів. Погодьтеся, впливати і змінювати такий стан справ можуть і зацікавлені саме громади», — зауважив очільник Служби.

За результатами анкетувань, які Служба провела за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), з’ясовано ставлення засновників, директорів закладів освіти, вчителів, учнів, їхніх батьків щодо якості організації освітнього процесу. Зокрема, вчителі та батьки стверджують про зниження успішності учнів. Водночас педагоги зазначають, що в учнів знизилося уміння вчитися.

До обговорення питань долучилися представники уряду, органів місцевого самоврядування, науковці та директори закладів дошкільної, загальної середньої і професійної освіти.

Варто зауважити, що у серпні будуть представлені результати тестування учнів 6-х і 8-х класів, після яких розпочнеться дослідження соціально-емоційних навичок здобувачів освіти, щоб отримати додаткову інформацію для ухвалення рішень щодо подолання освітніх втрат.

Руслан ГУРАК: Дискусію про подолання освітніх втрат мають розпочинати громади
Руслан Гурак Стратегія Івано-Франківська
Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у форумі «Стратегія Івано-Франківська: творимо унікальну історію разом», що відбувся 13 червня 2023 року в м. Івано-Франківськ.

«Коли дискусію про подолання освітніх втрат розпочинають громади — це найбільш правильний шлях. Тому що зміни починаються в громадах. Адже основні чинники втрат у результатах навчання — це обмежений доступ до освітнього процесу, втрати у навчальному часі та матеріально-технічному забезпеченні, погіршення психологічного стану учасників освітнього процесу та зміни у контингенті вчителів та учнів. Погодьтеся, впливати і змінювати такий стан справ можуть і зацікавлені саме громади», — зауважив очільник Служби.

За результатами анкетувань, які Служба провела за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), з’ясовано ставлення засновників, директорів закладів освіти, вчителів, учнів, їхніх батьків щодо якості організації освітнього процесу. Зокрема, вчителі та батьки стверджують про зниження успішності учнів. Водночас педагоги зазначають, що в учнів знизилося уміння вчитися.

До обговорення питань долучилися представники уряду, органів місцевого самоврядування, науковці та директори закладів дошкільної, загальної середньої і професійної освіти.

Варто зауважити, що у серпні будуть представлені результати тестування учнів 6-х і 8-х класів, після яких розпочнеться дослідження соціально-емоційних навичок здобувачів освіти, щоб отримати додаткову інформацію для ухвалення рішень щодо подолання освітніх втрат.

Перейти до вмісту