Протягом року відбудуться комплексні дослідження якості освіти, щоб отримати необхідні репрезентативні дані
Захід модерувала Світлана БАБІНЕЦЬ, начальниця Управління Державної служби якості освіти в м. Києві. Вона звернула увагу, що доступна якісна освіта в умовах війни — це результат спільних зусиль держави, засновників закладів освіти, директорів шкіл, учителів, учнів та їхніх батьків, кожен із яких виконує своє важливе завдання в цій синергії.
«Система освіти перебуває в надзвичайно складних умовах. Щоб оперативно реагувати й ухвалювати необхідні управлінські рішення, потрібно опиратися на репрезентативні дані. Первісні результати про стан якості освіти в умовах війни Державна служба якості освіти презентує 19 квітня. Однак для повної картини цього недостатньо. Тому у травні у вибірці шкіл відбудеться тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та літератури і математики, яке повторюватиметься і в наступні три роки. На вересень заплановано дослідження соціально-емоційних навичок. Паралельно триватиме вивчення освітнього та управлінського процесів у закладах освіти», — зазначив Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Натомість Наталя БАЙТЕМІРОВА, освітня експертка гуманітарної організації Plan International Ukraine, зауважила, що в умовах війни важливо забезпечити стійкість системи освіти та безпеку освітнього середовища. Зокрема, експерти організації вивчають першочергові освітні потреби мешканців територій, які перебували в окупації, щоб забезпечити їх реінтеграцію та частково компенсувати освітні втрати.
Олена ПАРФЬОНОВА, співголова ГО «Батьки SOS», акцентувала на тому, що для батьків важливо знати: їхній дитині в школі буде безпечно і до неї ставитимуться з позиції дитиноцентризму. Окремий виклик — це повернення українських учнів з-за кордону, адже їхні батьки очікуватимуть в Україні тих умов, що їхні діти мали у школах Європейського Союзу.
Щоб допомогти громадам у забезпеченні якості позашкільної освіти, розпочато розроблення Концепції позашкільної освіти в умовах воєнного стану — про це повідомила Олена БИКОВСЬКА, голова Громадської ради при Державній службі якості освіти України, президентка Міжнародної асоціації позашкільної освіти. Вона також зазначила, що через російську агресію зруйновано 20 закладів позашкільної освіти і 114 пошкоджено. Усього в Україні функціонує 1354 заклади позашкільної освіти, в яких навчається понад мільйон дітей.
Захід модерувала Світлана БАБІНЕЦЬ, начальниця Управління Державної служби якості освіти в м. Києві. Вона звернула увагу, що доступна якісна освіта в умовах війни — це результат спільних зусиль держави, засновників закладів освіти, директорів шкіл, учителів, учнів та їхніх батьків, кожен із яких виконує своє важливе завдання в цій синергії.
«Система освіти перебуває в надзвичайно складних умовах. Щоб оперативно реагувати й ухвалювати необхідні управлінські рішення, потрібно опиратися на репрезентативні дані. Первісні результати про стан якості освіти в умовах війни Державна служба якості освіти презентує 19 квітня. Однак для повної картини цього недостатньо. Тому у травні у вибірці шкіл відбудеться тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та літератури і математики, яке повторюватиметься і в наступні три роки. На вересень заплановано дослідження соціально-емоційних навичок. Паралельно триватиме вивчення освітнього та управлінського процесів у закладах освіти», — зазначив Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Натомість Наталя БАЙТЕМІРОВА, освітня експертка гуманітарної організації Plan International Ukraine, зауважила, що в умовах війни важливо забезпечити стійкість системи освіти та безпеку освітнього середовища. Зокрема, експерти організації вивчають першочергові освітні потреби мешканців територій, які перебували в окупації, щоб забезпечити їх реінтеграцію та частково компенсувати освітні втрати.
Олена ПАРФЬОНОВА, співголова ГО «Батьки SOS», акцентувала на тому, що для батьків важливо знати: їхній дитині в школі буде безпечно і до неї ставитимуться з позиції дитиноцентризму. Окремий виклик — це повернення українських учнів з-за кордону, адже їхні батьки очікуватимуть в Україні тих умов, що їхні діти мали у школах Європейського Союзу.
Щоб допомогти громадам у забезпеченні якості позашкільної освіти, розпочато розроблення Концепції позашкільної освіти в умовах воєнного стану — про це повідомила Олена БИКОВСЬКА, голова Громадської ради при Державній службі якості освіти України, президентка Міжнародної асоціації позашкільної освіти. Вона також зазначила, що через російську агресію зруйновано 20 закладів позашкільної освіти і 114 пошкоджено. Усього в Україні функціонує 1354 заклади позашкільної освіти, в яких навчається понад мільйон дітей.