Пресцентр
Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови. З вітальним словом виступив перший заступник міністра...

Змішане навчання в умовах війни: як організувати
Олена СВЯТЕНКО, заступниця директора департаменту — начальниця управління роботи із закладами дошкільної та загальної середньої...

Результати дослідження якості організації дистанційного навчання у школах України
31 серпня 2022 року Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України, та Ольга СТРЕЛЮК, експертка проєкту «Супровід...

Ідея та цифра: нові рішення для якості освіти
Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації,...

Використання української мови серед учасників освітнього процесу в школах
07 липня 2022 року відбувся брифінг Руслана ГУРАКА, Голови Державної служби якості освіти України, і Тараса КРЕМЕНЯ,...

Упроваджуємо новий державний стандарт базової середньої освіти: як розробити освітню програму на основі типової
16 червня 2022 року відбувся вебінар «Упроваджуємо новий державний стандарт базової середньої освіти: як розробити освітню...

Самооцінювання освітньо-професійної програми фахової передвищої освіти
Онлайн-брифінг «Самооцінювання освітньо-професійної програми фахової передвищої освіти» від 09 червня 2022 року

Як закінчити навчальний рік в умовах воєнного стану
Відеозапис вебінару «Як закінчити навчальний рік в умовах воєнного стану», проведеного 17 травня 2022 року у партнерстві між...

Як говорити з дітьми про новини
Відеолекція медіатренерки, експертки з питань змісту освіти Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України, голови...

Шкільні освітні програми, розроблені не на основі типових освітніх програм
Відеозапис онлайн-брифінгу «Шкільні освітні програми, розроблені не на основі типових» від 12 травня 2022 року