Як проводити уроки під час війни

Відеолекція дитячої психологині Благодійного фонду «Карітас-Київ» Наталії Сиротич про те, що таке баланс чуйності та вимогливості і чому під час війни особливо важливо його дотримуватись; як педагогу адаптувати матеріал для різних типів сприйняття дітьми навколишнього світу; що мають почути аудіали, а що — візуали; які відчуття подарувати кінестетикам; як починати і чим завершувати кожен урок

Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Як проводити уроки під час війни
Відеолекція дитячої психологині Благодійного фонду «Карітас-Київ» Наталії Сиротич про те, що таке баланс чуйності та вимогливості і чому під час війни особливо важливо його дотримуватись; як педагогу адаптувати матеріал для різних типів сприйняття дітьми навколишнього світу; що мають почути аудіали, а що — візуали; які відчуття подарувати кінестетикам; як починати і чим завершувати кожен урок

Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Перейти до вмісту