Діти з різними мовно-культурними особливостями. Як не допустити конфлікту?

Як педагогу організувати конструктивну роботу в класі, де є діти з різними мовно-культурними особливостями та як адаптувати до роботи у класі дітей, які недостатньо добре володіють розмовною українською мовою? Психологиня Анна Ленчовська дає поради вчителям щодо підбору завдань та поступового введення у освітній процес таких дітей, як їх підтримати та як знайти спільне на противагу відмінному.
Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Як педагогу організувати конструктивну роботу в класі, де є діти з різними мовно-культурними особливостями та як адаптувати до роботи у класі дітей, які недостатньо добре володіють розмовною українською мовою? Психологиня Анна Ленчовська дає поради вчителям щодо підбору завдань та поступового введення у освітній процес таких дітей, як їх підтримати та як знайти спільне на противагу відмінному.
Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.