Створення безпечного простору на онлайн-уроці

Як з’являється почуття безпеки та як вчитель може допомогти учням почуватися на уроці безпечно? Психологиня Анна Ленчовська розповідає та показує вправи, за допомогою яких учні зможуть розслабитися та дати правильні сигнали рептильному мозку, щоб переходити до сприйняття/розуміння/обговорення навчального матеріалу.
Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Як з’являється почуття безпеки та як вчитель може допомогти учням почуватися на уроці безпечно? Психологиня Анна Ленчовська розповідає та показує вправи, за допомогою яких учні зможуть розслабитися та дати правильні сигнали рептильному мозку, щоб переходити до сприйняття/розуміння/обговорення навчального матеріалу.
Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.