• Головна /
  • Пресцентр /
  • Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти викладено в новій редакції

Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти викладено в новій редакції

Зміни зумовлені необхідністю унормувати проведення інституційного аудиту в умовах карантинних обмежень чи інших надзвичайних обставин.

«Враховуючи зовнішні обставини, зокрема пандемію, і, відповідно, перехід шкіл на дистанційне навчання, Державна служба якості освіти України вдосконалила процедуру проведення інституційного аудиту. Відтепер експерти зможуть вивчати діяльність закладу освіти з використанням онлайн-технологій. При цьому головна ідея зовнішнього оцінювання залишається незмінною — підтримка і допомога школам на шляху підвищення якості освіти», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Служби.

Дистанційно можуть відбуватися такі методи збору інформації, як:

  • опитування учнів, їхніх батьків та вчителів;
  • спостереження за проведенням навчальних занять;
  • вивчення документації.

Крім того, доповнено критерії та індикатори оцінювання діяльності закладу освіти щодо рівня організації дистанційного навчання. Експертна група вивчатиме, наскільки ефективно вчителі застосовують:

  • цифрові технології;
  • електронні освітні платформи;
  • форми організації освітнього процесу.

Водночас строк перебування експертів у закладі незмінний: п’ять або десять робочих днів. Обидві сторони під час інституційного аудиту мають право на аудіо-, фото- і відеофіксацію.

Служба та її територіальні органи консультуватимуть заклади освіти з питань проведення інституційного аудиту, щоб крок за кроком досягати спільної мети — доступна і якісна школа.

Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти затверджено у новій редакції наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання здійснення державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти» від 30.04.2021 № 493. Цим же наказом затверджено Порядок проведення позапланових перевірок закладів загальної середньої освіти.

Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти викладено в новій редакції
Зміни зумовлені необхідністю унормувати проведення інституційного аудиту в умовах карантинних обмежень чи інших надзвичайних обставин.

«Враховуючи зовнішні обставини, зокрема пандемію, і, відповідно, перехід шкіл на дистанційне навчання, Державна служба якості освіти України вдосконалила процедуру проведення інституційного аудиту. Відтепер експерти зможуть вивчати діяльність закладу освіти з використанням онлайн-технологій. При цьому головна ідея зовнішнього оцінювання залишається незмінною — підтримка і допомога школам на шляху підвищення якості освіти», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Служби.

Дистанційно можуть відбуватися такі методи збору інформації, як:

  • опитування учнів, їхніх батьків та вчителів;
  • спостереження за проведенням навчальних занять;
  • вивчення документації.

Крім того, доповнено критерії та індикатори оцінювання діяльності закладу освіти щодо рівня організації дистанційного навчання. Експертна група вивчатиме, наскільки ефективно вчителі застосовують:

  • цифрові технології;
  • електронні освітні платформи;
  • форми організації освітнього процесу.

Водночас строк перебування експертів у закладі незмінний: п’ять або десять робочих днів. Обидві сторони під час інституційного аудиту мають право на аудіо-, фото- і відеофіксацію.

Служба та її територіальні органи консультуватимуть заклади освіти з питань проведення інституційного аудиту, щоб крок за кроком досягати спільної мети — доступна і якісна школа.

Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти затверджено у новій редакції наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання здійснення державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти» від 30.04.2021 № 493. Цим же наказом затверджено Порядок проведення позапланових перевірок закладів загальної середньої освіти.

Перейти до вмісту