Пресцентр
20 вересня Державна служба якості освіти України вперше провела Форум якості освіти. Ключова тема — забезпечення якісної освіти в умовах війни з проєкцією на Перемогу.

Як заклади освіти розпочали 2023/2024 навчальний рік
Державна служба якості освіти України презентує результати моніторингового дослідження (вивчення питання) щодо підготовки...

80% студентів помічають і цінують підтримку викладачів: результати опитування у закладах фахової передвищої та вищої освіти
Державна служба якості освіти України презентує результати третього щоквартального онлайн-опитування здобувачів освіти та...

Важливі напрацювання Форуму якості освіти-2023
Сформульоване бачення розвитку оцінювання освітньої діяльності, проведення інституційних аудитів шкіл в умовах війни та аналізу...

Сертифікація вчителів Миколаївської області: радіоефір на «Суспільне. Миколаїв»
17 жовтня 2023 року начальниця Управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області Тетяна ГОЛУБЧЕНКО взяла участь в...

Перелік закладів вищої освіти за ступенями ризику у 2023 році
Державна служба якості освіти України визначила ступені ризику суб’єктів господарювання у сфері вищої освіти в 2023 році. З-поміж...

Навчальні втрати в умовах війни: як учителю їх діагностувати та компенсувати
В умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, потерпають від посттравматичного синдрому, відчувають зниження...

Інтерв’ю Лілії СИНЧУК “Українському Радіо. Кропивницький”
04 вересня 2023 року в студії "Українського Радіо. Кропивницький" Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості...

Більшість викладачів та студентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році
Державна служба якості освіти України презентує результати другого щоквартального онлайн-опитування здобувачів освіти та...

Внаслідок війни зростає відсоток дітей, які не охоплені дошкільною освітою: результати дослідження
Державна служба якості освіти України провела моніторингове дослідження (вивчення питання) щодо забезпечення рівного доступу до...