Організовано семінар «Як директорові школи підготуватися до самооцінювання управлінських процесів»
«Розбудовою внутрішньої системи забезпечення якості освіти займається директор закладу, залучаючи до цього процесу усіх учасників освітнього процесу — вчителів, учнів, їх батьків, засновника. Саме тому Служба спрямовує свої зусилля на допомогу керівнику школи у проведенні самооцінювання та оптимізації часу на цей процес. На сьогодні в багатьох школах проведено апробацію самооцінювання управлінських процесів з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd. Зокрема у Полтавській області з 528 шкіл наразі акаунти в EvaluEd створено для 372 закладів освіти», — зазначив у вітальному слові до учасників онлайн-семінару Іван Юрійчук, заступник Голови Служби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Докладно про самооцінювання, документальний супровід освітніх і управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та як спростити процедуру проведення самооцінювання розповіла Олена Святенко, заступниця директора департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
Результати самооцінювання освітнього й управлінського процесів є одним із джерел інформації для вдосконалення функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та розроблення річного плану роботи закладу освіти.
У заході взяли участь близько 1000 освітян: представники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів у Полтавській, Сумській, Київській, Харківській, Чернігівській областях, директори/заступники директорів, завідуючі філій закладів загальної середньої освіти, директори/консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської, Сумської, Київської, Харківської, Чернігівської областей.
«Розбудовою внутрішньої системи забезпечення якості освіти займається директор закладу, залучаючи до цього процесу усіх учасників освітнього процесу — вчителів, учнів, їх батьків, засновника. Саме тому Служба спрямовує свої зусилля на допомогу керівнику школи у проведенні самооцінювання та оптимізації часу на цей процес. На сьогодні в багатьох школах проведено апробацію самооцінювання управлінських процесів з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd. Зокрема у Полтавській області з 528 шкіл наразі акаунти в EvaluEd створено для 372 закладів освіти», — зазначив у вітальному слові до учасників онлайн-семінару Іван Юрійчук, заступник Голови Служби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Докладно про самооцінювання, документальний супровід освітніх і управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та як спростити процедуру проведення самооцінювання розповіла Олена Святенко, заступниця директора департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
Результати самооцінювання освітнього й управлінського процесів є одним із джерел інформації для вдосконалення функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та розроблення річного плану роботи закладу освіти.
У заході взяли участь близько 1000 освітян: представники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів у Полтавській, Сумській, Київській, Харківській, Чернігівській областях, директори/заступники директорів, завідуючі філій закладів загальної середньої освіти, директори/консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської, Сумської, Київської, Харківської, Чернігівської областей.