• Головна /
  • Пресцентр /
  • Обговорено результати досліджень стану організації освітнього процесу в школах міста Запоріжжя, розроблені рекомендації щодо подолання проблемних питань

Обговорено результати досліджень стану організації освітнього процесу в школах міста Запоріжжя, розроблені рекомендації щодо подолання проблемних питань

18 травня 2023 року управлінням Державної служби якості освіти у Запорізькій області оприлюднено та обговорено з керівниками шкіл міста Запоріжжя аналітичний звіт за результатами вивчення питання якості організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану в закладах освіти.

В умовах сьогодення, наслідків, пов’язаних із війною, наближення зони активних бойових дій до міста Запоріжжя, постійних обстрілів території обласного центру, міграції здобувачів освіти та довготривалого освітнього процесу у дистанційному режимі з 2021 року, педагогічна спільнота Запоріжжя тримає освітній фронт, демонструючи незламність та готовність до викликів, пов’язаних із наслідками війни.

Враховуючи думки батьків та учнів/учениць, педагогічних працівників та експертів, з керівниками шкіл опрацьовані можливості до змін в організації освітнього процесу в дистанційному режимі:

  • розкладу навчальних занять в умовах війни;
  • підходів, моделей організації освітнього процесу у дистанційному форматі;
  • системи контролю за відвідуваннями учнів онлайн-занять;
  • календарно-тематичного планування;
  • видів навчальної діяльності;
  • системи оцінювання результатів навчання учнів, що забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання;
  • системи відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому (за потреби) підтримки в освітньому процесі;
  • зворотного зв’язку з батьками;
  • організації самостійної діяльності здобувачів освіти;
  • інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання;
  • форм, методів і засобів дистанційного навчання;
  • методів надання психологічної підтримки;
  • підтримки здоров’язбережувальної складової заняття;
  • індивідуальних планів підвищення кваліфікації;
  • підходів до розробки освітніх програм;
  • політики відкритості, прозорості, доступності, доброчесності.

За результатами обговорення, керівниками шкіл вирішено розглянути результати аналітичного звіту на педагогічних радах, провести самооцінювання організаційних, управлінських процесів для забезпечення дистанційного навчання та за підсумками виявлених резервів спланувати заходи щодо подолання проблемних питань.

Обговорено результати досліджень стану організації освітнього процесу в школах міста Запоріжжя, розроблені рекомендації щодо подолання проблемних питань

18 травня 2023 року управлінням Державної служби якості освіти у Запорізькій області оприлюднено та обговорено з керівниками шкіл міста Запоріжжя аналітичний звіт за результатами вивчення питання якості організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану в закладах освіти.

В умовах сьогодення, наслідків, пов’язаних із війною, наближення зони активних бойових дій до міста Запоріжжя, постійних обстрілів території обласного центру, міграції здобувачів освіти та довготривалого освітнього процесу у дистанційному режимі з 2021 року, педагогічна спільнота Запоріжжя тримає освітній фронт, демонструючи незламність та готовність до викликів, пов’язаних із наслідками війни.

Враховуючи думки батьків та учнів/учениць, педагогічних працівників та експертів, з керівниками шкіл опрацьовані можливості до змін в організації освітнього процесу в дистанційному режимі:

  • розкладу навчальних занять в умовах війни;
  • підходів, моделей організації освітнього процесу у дистанційному форматі;
  • системи контролю за відвідуваннями учнів онлайн-занять;
  • календарно-тематичного планування;
  • видів навчальної діяльності;
  • системи оцінювання результатів навчання учнів, що забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання;
  • системи відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому (за потреби) підтримки в освітньому процесі;
  • зворотного зв’язку з батьками;
  • організації самостійної діяльності здобувачів освіти;
  • інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання;
  • форм, методів і засобів дистанційного навчання;
  • методів надання психологічної підтримки;
  • підтримки здоров’язбережувальної складової заняття;
  • індивідуальних планів підвищення кваліфікації;
  • підходів до розробки освітніх програм;
  • політики відкритості, прозорості, доступності, доброчесності.

За результатами обговорення, керівниками шкіл вирішено розглянути результати аналітичного звіту на педагогічних радах, провести самооцінювання організаційних, управлінських процесів для забезпечення дистанційного навчання та за підсумками виявлених резервів спланувати заходи щодо подолання проблемних питань.

Перейти до вмісту