ІАС «EvaluEd» – новий інструмент для забезпечення якості освіти в школі
«EvaluЕd» дає можливість школам проводити самооцінювання освітніх й управлінських процесів за тими ж критеріями і показниками, за якими проходять інституційні аудити закладів освіти. Відтак школа розуміє, які результати можуть бути при зовнішньому оцінюванні, яке могла здійснити наша команда», – зазначив Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, під час мотиваційного слова.
Про необхідність використання результатів самооцінювання для планування роботи та постійного вдосконалення школи розповів Юрій КРАЩЕНКО, начальник управління Державної служби якості освіти у Полтавській області (далі – управління Служби). Відтак, з 506 шкіл Полтавської області 498 мають кабінети «EvaluEd», а самооцінювання за одним або кількома напрямами пройшли 157 закладів освіти.
Ірина ТУТАК, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту управління Служби, ознайомила учасників заходу – шкільних управлінців – як практично в «EvaluEd» здійснювати самооцінювання за чотирма напрямами. Крім того, учасники практикувалися в організації опитування для учнів, їх батьків й учителів, заповнюванні формулярів для директора школи та ознайомились із графічною візуалізацією результатів самооцінювання школи.
Практичним досвідом роботи в «EvaluEd» Тетяна ВЕРКАЛЕЦЬ, директорка Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 38 та Юрій ЛУШИН, директор Миргородського ліцею імені Івана Зубковського. Керівники шкіл навели приклади використання самооцінювання для визначення напрямів поліпшення освітньої діяльності.
Учасники онлайн-практикуму отримали відповіді на запитання щодо особливостей роботи в «EvaluEd».
«EvaluЕd» дає можливість школам проводити самооцінювання освітніх й управлінських процесів за тими ж критеріями і показниками, за якими проходять інституційні аудити закладів освіти. Відтак школа розуміє, які результати можуть бути при зовнішньому оцінюванні, яке могла здійснити наша команда», – зазначив Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, під час мотиваційного слова.
Про необхідність використання результатів самооцінювання для планування роботи та постійного вдосконалення школи розповів Юрій КРАЩЕНКО, начальник управління Державної служби якості освіти у Полтавській області (далі – управління Служби). Відтак, з 506 шкіл Полтавської області 498 мають кабінети «EvaluEd», а самооцінювання за одним або кількома напрямами пройшли 157 закладів освіти.
Ірина ТУТАК, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту управління Служби, ознайомила учасників заходу – шкільних управлінців – як практично в «EvaluEd» здійснювати самооцінювання за чотирма напрямами. Крім того, учасники практикувалися в організації опитування для учнів, їх батьків й учителів, заповнюванні формулярів для директора школи та ознайомились із графічною візуалізацією результатів самооцінювання школи.
Практичним досвідом роботи в «EvaluEd» Тетяна ВЕРКАЛЕЦЬ, директорка Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 38 та Юрій ЛУШИН, директор Миргородського ліцею імені Івана Зубковського. Керівники шкіл навели приклади використання самооцінювання для визначення напрямів поліпшення освітньої діяльності.
Учасники онлайн-практикуму отримали відповіді на запитання щодо особливостей роботи в «EvaluEd».