Голова Державної служби якості освіти взяв участь у фестивалі освіти «Вчителі майбутнього»
22 червня п.р. Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК взяв участь у панельній дискусії «Подолання освітніх втрат: виклики, шляхи, інструменти» фестивалю освіти «Вчителі майбутнього», що проходить у Львові.
У своєму виступі Руслан ГУРАК акцентував, що для розуміння «повної» картини освітніх втрат, спричинених як ковідом, а потім і повномасштабною війною, потрібно провести комплекс точкових досліджень. Державна служба якості освіти вже має результати двох із п’яти таких досліджень та наразі з спільно з партнерами опрацьовує результати третього – тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики й української мови.
Очільник Служби назвав чинники, які впливають на навчання учнів, а отже і якість освіти: доступ до навчання, втрати у навчальному часі, матеріально-технічному забезпеченні, зміни у психологічному стані. Маючи всі дані щодо цих факторів зможемо розробити дорожню карту або план заходів для подолання освітніх втрат на всіх рівнях управління: як локальному, так і державному.
Голова Служби наголосив, що ключовими принципами на шляху подолання освітніх втрат є мотивація не лише учнів, а й також вчителів, директорів шкіл, керівників органів управління освітою, батьків дітей, уніфікація інструментів оцінювання, трансформація методів і підходів, а також синергія всіх стейкхолдерів.
Фестиваль триватиме протягом двох днів, де відбуватимуться «майстерки» українських і закордонних лідерів освіти та громадськості, панельні дискусії, презентації досліджень, лекції, інтерактивні формати.
Захід організовано громадською спілкою «Освіторія» та Холдингом емоцій «!FEST».
22 червня п.р. Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК взяв участь у панельній дискусії «Подолання освітніх втрат: виклики, шляхи, інструменти» фестивалю освіти «Вчителі майбутнього», що проходить у Львові.
У своєму виступі Руслан ГУРАК акцентував, що для розуміння «повної» картини освітніх втрат, спричинених як ковідом, а потім і повномасштабною війною, потрібно провести комплекс точкових досліджень. Державна служба якості освіти вже має результати двох із п’яти таких досліджень та наразі з спільно з партнерами опрацьовує результати третього – тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики й української мови.
Очільник Служби назвав чинники, які впливають на навчання учнів, а отже і якість освіти: доступ до навчання, втрати у навчальному часі, матеріально-технічному забезпеченні, зміни у психологічному стані. Маючи всі дані щодо цих факторів зможемо розробити дорожню карту або план заходів для подолання освітніх втрат на всіх рівнях управління: як локальному, так і державному.
Голова Служби наголосив, що ключовими принципами на шляху подолання освітніх втрат є мотивація не лише учнів, а й також вчителів, директорів шкіл, керівників органів управління освітою, батьків дітей, уніфікація інструментів оцінювання, трансформація методів і підходів, а також синергія всіх стейкхолдерів.
Фестиваль триватиме протягом двох днів, де відбуватимуться «майстерки» українських і закордонних лідерів освіти та громадськості, панельні дискусії, презентації досліджень, лекції, інтерактивні формати.
Захід організовано громадською спілкою «Освіторія» та Холдингом емоцій «!FEST».