• Головна /
  • Пресцентр /
  • Експертний супровід розбудови якості освіти у часі війни: подвійний виклик чи мотивація?

Експертний супровід розбудови якості освіти у часі війни: подвійний виклик чи мотивація?

26 березня 2024 року управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області на базі Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 Тернопільської міської ради проведено форум для освітніх експертів Тернопільщини.
Поширити

«У процедурах зовнішнього і внутрішнього оцінювання закладів освіти важливу роль відіграють освітні експерти, які залучаються до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, спільно з керівництвом й іншими педагогами проводять самооцінювання освітніх та управлінських процесів. Зараз для цього можна використовувати інформаційно-аналітичну систему «EvaluЕd». Надалі ця система використовуватиметься під час проведення інституційних аудитів», – зазначила у вітальному слові Наталія МОРАВСЬКА, начальник управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області.

У першій частини форуму експерти оцінювали освітнє середовище закладу освіти шляхом тематичного огляду школи. Лілія ВАВРИНІВ, директорка Тернопільської ЗОШ № 28, розповіла про безпечний, соціальний, інноваційний освітній простір: клас, школа, громада. Освітні експерти заповнювали форму спостереження за освітнім середовищем, обговорювали та формували рекомендації щодо його удосконалення.

Друга частина заходу присвячена інструментарію педагогічної експертизи. Освітні експерти спостерігали за проведенням навчального заняття та самоаналізом власної педагогічної діяльності, після чого вносили дані до форми вивчення педагогічної діяльності під час проведення інституційного аудиту в закладі загальної середньої освіти.

Формат зустрічі об’єднав понад 130 осіб, серед яких фахівці державних органів і установ, керівники, педагогічні, науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, позашкільної, фахової передвищої освіти, методисти установ післядипломної педагогічної освіти та центрів розвитку педагогічних працівників Тернопільської області.

Експертний супровід розбудови якості освіти у часі війни: подвійний виклик чи мотивація?
26 березня 2024 року управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області на базі Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 Тернопільської міської ради проведено форум для освітніх експертів Тернопільщини.

«У процедурах зовнішнього і внутрішнього оцінювання закладів освіти важливу роль відіграють освітні експерти, які залучаються до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, спільно з керівництвом й іншими педагогами проводять самооцінювання освітніх та управлінських процесів. Зараз для цього можна використовувати інформаційно-аналітичну систему «EvaluЕd». Надалі ця система використовуватиметься під час проведення інституційних аудитів», – зазначила у вітальному слові Наталія МОРАВСЬКА, начальник управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області.

У першій частини форуму експерти оцінювали освітнє середовище закладу освіти шляхом тематичного огляду школи. Лілія ВАВРИНІВ, директорка Тернопільської ЗОШ № 28, розповіла про безпечний, соціальний, інноваційний освітній простір: клас, школа, громада. Освітні експерти заповнювали форму спостереження за освітнім середовищем, обговорювали та формували рекомендації щодо його удосконалення.

Друга частина заходу присвячена інструментарію педагогічної експертизи. Освітні експерти спостерігали за проведенням навчального заняття та самоаналізом власної педагогічної діяльності, після чого вносили дані до форми вивчення педагогічної діяльності під час проведення інституційного аудиту в закладі загальної середньої освіти.

Формат зустрічі об’єднав понад 130 осіб, серед яких фахівці державних органів і установ, керівники, педагогічні, науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, позашкільної, фахової передвищої освіти, методисти установ післядипломної педагогічної освіти та центрів розвитку педагогічних працівників Тернопільської області.

Перейти до вмісту