Загальноєвропейські проблеми організації дистанційного навчання суголосні українським
У ході заходу презентовано досвід організації дистанційного навчання у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (агенція «Ofsted») і Королівстві Нідерланди (The Dutch Inspectorate of Education).
Уряди цих країн доклали чимало зусиль для забезпечення якісного дистанційного навчання. Результати їх досліджень вказують, що успішність учнів загалом не знизилася. Та все ж виокремлено загальноєвропейські проблеми, які суголосні й українським:
- низька мотивація дітей до навчання за відсутності структурованого режиму дня;
- недостатні навички вчителів у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій;
- неузгодженість змісту навчальних предметів, які викладаються онлайн, із навчальним планом;
- необмежений доступ учнів до Інтернету, відеоігор під час онлайн-навчання;
- відсутність у батьків можливості допомогти дітям під час виконання домашніх завдань;
- труднощі оцінювання, наскільки учні опанували навчальний матеріал.
У межах співпраці з SICI, повноправним членом якої є Служба, підготовлено огляд змін у загальній середній освіті України через карантинні обмеження, пов’язані з запобіганням коронавірусу.
У ході заходу презентовано досвід організації дистанційного навчання у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (агенція «Ofsted») і Королівстві Нідерланди (The Dutch Inspectorate of Education).
Уряди цих країн доклали чимало зусиль для забезпечення якісного дистанційного навчання. Результати їх досліджень вказують, що успішність учнів загалом не знизилася. Та все ж виокремлено загальноєвропейські проблеми, які суголосні й українським:
- низька мотивація дітей до навчання за відсутності структурованого режиму дня;
- недостатні навички вчителів у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій;
- неузгодженість змісту навчальних предметів, які викладаються онлайн, із навчальним планом;
- необмежений доступ учнів до Інтернету, відеоігор під час онлайн-навчання;
- відсутність у батьків можливості допомогти дітям під час виконання домашніх завдань;
- труднощі оцінювання, наскільки учні опанували навчальний матеріал.
У межах співпраці з SICI, повноправним членом якої є Служба, підготовлено огляд змін у загальній середній освіті України через карантинні обмеження, пов’язані з запобіганням коронавірусу.