• Головна /
  • Пресцентр /
  • Загальноєвропейські проблеми організації дистанційного навчання суголосні українським

Загальноєвропейські проблеми організації дистанційного навчання суголосні українським

18 лютого 2021 року Державна служба якості освіти України та її територіальні органи долучилися до вебінару «Дистанційне викладання та навчання» Генеральної асамблеї Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти в Європі (SICI).

У ході заходу презентовано досвід організації дистанційного навчання у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (агенція «Ofsted») і Королівстві Нідерланди (The Dutch Inspectorate of Education).

Уряди цих країн доклали чимало зусиль для забезпечення якісного дистанційного навчання. Результати їх досліджень вказують, що успішність учнів загалом не знизилася. Та все ж виокремлено загальноєвропейські проблеми, які суголосні й українським:

  • низька мотивація дітей до навчання за відсутності структурованого режиму дня;
  • недостатні навички вчителів у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій;
  • неузгодженість змісту навчальних предметів, які викладаються онлайн, із навчальним планом;
  • необмежений доступ учнів до Інтернету, відеоігор під час онлайн-навчання;
  • відсутність у батьків можливості допомогти дітям під час виконання домашніх завдань;
  • труднощі оцінювання, наскільки учні опанували навчальний матеріал.

У межах співпраці з SICI, повноправним членом якої є Служба, підготовлено огляд змін у загальній середній освіті України через карантинні обмеження, пов’язані з запобіганням коронавірусу.

Загальноєвропейські проблеми організації дистанційного навчання суголосні українським
18 лютого 2021 року Державна служба якості освіти України та її територіальні органи долучилися до вебінару «Дистанційне викладання та навчання» Генеральної асамблеї Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти в Європі (SICI).

У ході заходу презентовано досвід організації дистанційного навчання у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (агенція «Ofsted») і Королівстві Нідерланди (The Dutch Inspectorate of Education).

Уряди цих країн доклали чимало зусиль для забезпечення якісного дистанційного навчання. Результати їх досліджень вказують, що успішність учнів загалом не знизилася. Та все ж виокремлено загальноєвропейські проблеми, які суголосні й українським:

  • низька мотивація дітей до навчання за відсутності структурованого режиму дня;
  • недостатні навички вчителів у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій;
  • неузгодженість змісту навчальних предметів, які викладаються онлайн, із навчальним планом;
  • необмежений доступ учнів до Інтернету, відеоігор під час онлайн-навчання;
  • відсутність у батьків можливості допомогти дітям під час виконання домашніх завдань;
  • труднощі оцінювання, наскільки учні опанували навчальний матеріал.

У межах співпраці з SICI, повноправним членом якої є Служба, підготовлено огляд змін у загальній середній освіті України через карантинні обмеження, пов’язані з запобіганням коронавірусу.

Перейти до вмісту