Виявлення та подолання навчальних втрат: проведено онлайн-семінар для освітян
28 вересня 2023 року управліннями Державної служби якості освіти у Сумській, Чернігівській, Рівненській, Івано-Франківській, та Донецькій областях організовано онлайн-семінар з питань виявлення та подолання навчальних втрат.
З вітальним словом до учасників заходу звернувся Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби якості освіти України, наголосивши на важливості врахування результатів моніторингових досліджень, проведених Державною службою якості освіти України при плануванні заходів з подолання освітніх втрат, а також підкреслив, що діагностувати втрати у результатах навчання учнів та максимально їх компенсувати — першочергове завдання педагогів на 2023/2024 навчальний рік.
Про інструментарій діагностики прогалин у навчанні під час війни розповіла головна спікерка вебінару, експертка ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) Олена ЛІННІК.
Під час заходу приділено увагу питанням:
- внутрішнього моніторингу якості освіти під час війни;
- стратегії подолання навчальних втрат;
- застосування платформи «Всеукраїнська школа онлайн» для діагностики та коригування навчальних втрат.
У заході взяли участь понад 700 освітян: представники територіальних органів Державної служби якості освіти України у Сумській, Чернігівській, Рівненській, Івано-Франківській, Донецькій областях, директори та їхні заступники, завідувачі філій закладів загальної середньої освіти, керівники й консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
28 вересня 2023 року управліннями Державної служби якості освіти у Сумській, Чернігівській, Рівненській, Івано-Франківській, та Донецькій областях організовано онлайн-семінар з питань виявлення та подолання навчальних втрат.
З вітальним словом до учасників заходу звернувся Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби якості освіти України, наголосивши на важливості врахування результатів моніторингових досліджень, проведених Державною службою якості освіти України при плануванні заходів з подолання освітніх втрат, а також підкреслив, що діагностувати втрати у результатах навчання учнів та максимально їх компенсувати — першочергове завдання педагогів на 2023/2024 навчальний рік.
Про інструментарій діагностики прогалин у навчанні під час війни розповіла головна спікерка вебінару, експертка ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) Олена ЛІННІК.
Під час заходу приділено увагу питанням:
- внутрішнього моніторингу якості освіти під час війни;
- стратегії подолання навчальних втрат;
- застосування платформи «Всеукраїнська школа онлайн» для діагностики та коригування навчальних втрат.
У заході взяли участь понад 700 освітян: представники територіальних органів Державної служби якості освіти України у Сумській, Чернігівській, Рівненській, Івано-Франківській, Донецькій областях, директори та їхні заступники, завідувачі філій закладів загальної середньої освіти, керівники й консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників.