Відбувся онлайн-семінар «Акредитація та постакредитаційний моніторинг у фаховій передвищій освіті»
Акредитовані освітньо-професійні програми – це, перш за все, імідж закладу фахової передвищої освіти у наданні якісних освітніх послуг та визначення траєкторії розвитку закладу освіти.
Наталія ВІТРАНЮК, директорка департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Державної служби якості освіти України, звернула увагу на особливості проведення акредитаційної експертизи та постакредитаційного моніторингу, а також наголосила, що важливо підготуватись до акредитації та скласти документ про самооцінювання закладу освіти, оскільки експерти будуть проводити акредитаційну експертизу за тими самими підкритеріями, які зазначені в цьому документі.
«Підготовка конкурентоспроможних фахівців безпосередньо залежить від якості розробленої освітньо-професійної програми й тих педагогічних працівників, які її реалізовують. Державною службою якості освіти України розпочато проведення постакредитаційного моніторингу програм для встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності державним вимогам і критеріям для тих освітньо-професійних програм, які минулого року акредитовано умовно», – зазначив у своєму зверненні Юрій КРАЩЕНКО, начальник управління Державної служби якості освіти у Полтавській області.
Досвідом проходження акредитації освітньо-професійних програм у фаховій передвищій освіті поділилися Ірина Бояринова, директорка Професійно-педагогічного фахового коледжу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка та Вікторія Рибальченко, заступниця директора Чернігівського базового фахового медичного коледжу.
У заході взяли участь понад 520 учасників: представники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів у Полтавській, Сумській, Чернігівській та Луганській областях, директори/заступники директорів закладів освіти, які здійснюють підготовку здобувачів у фаховій передвищій освіті.
Акредитовані освітньо-професійні програми – це, перш за все, імідж закладу фахової передвищої освіти у наданні якісних освітніх послуг та визначення траєкторії розвитку закладу освіти.
Наталія ВІТРАНЮК, директорка департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Державної служби якості освіти України, звернула увагу на особливості проведення акредитаційної експертизи та постакредитаційного моніторингу, а також наголосила, що важливо підготуватись до акредитації та скласти документ про самооцінювання закладу освіти, оскільки експерти будуть проводити акредитаційну експертизу за тими самими підкритеріями, які зазначені в цьому документі.
«Підготовка конкурентоспроможних фахівців безпосередньо залежить від якості розробленої освітньо-професійної програми й тих педагогічних працівників, які її реалізовують. Державною службою якості освіти України розпочато проведення постакредитаційного моніторингу програм для встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності державним вимогам і критеріям для тих освітньо-професійних програм, які минулого року акредитовано умовно», – зазначив у своєму зверненні Юрій КРАЩЕНКО, начальник управління Державної служби якості освіти у Полтавській області.
Досвідом проходження акредитації освітньо-професійних програм у фаховій передвищій освіті поділилися Ірина Бояринова, директорка Професійно-педагогічного фахового коледжу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка та Вікторія Рибальченко, заступниця директора Чернігівського базового фахового медичного коледжу.
У заході взяли участь понад 520 учасників: представники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів у Полтавській, Сумській, Чернігівській та Луганській областях, директори/заступники директорів закладів освіти, які здійснюють підготовку здобувачів у фаховій передвищій освіті.