Управліннями Служби у Рівненській та Волинській областях організовано міжрегіональний круглий стіл щодо академічної доброчесності

З вітальним словом до учасників звернувся Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації й зазначив, що академічна доброчесність є одним з найважливіших факторів для побудови ефективної внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Керівники управлінь Служби у Рівненській та Волинській областях Святослав СИДОРУК і Ангеліна КОРЕЦЬ продемонстрували результати вивчення освітніх і управлінських процесів в частині дотримання академічної доброчесності за результатами проведених аудитів. Опитування показало, що:
- 83% учнів знають, що таке академічна доброчесність;
- 70% учнів дізнаються про академічну доброчесність від класного керівника;
- 43% учнів вказують джерело використання інформації;
- 57% учнів вважають, що їхні досягнення у школі оцінюють справедливо;
- 92% учнів не долучали до створення Положення про академічну доброчесність у школі.
Під час заходу голова Національної дитячої ради західного регіону України Сергій СКОРОПЛЯС анонсував початок конкурсу “Краща практика академічної доброчесності органів учнівського самоврядування”, започаткованого в межах співпраці з управлінням Служби у Рівненській області.

З вітальним словом до учасників звернувся Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації й зазначив, що академічна доброчесність є одним з найважливіших факторів для побудови ефективної внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Керівники управлінь Служби у Рівненській та Волинській областях Святослав СИДОРУК і Ангеліна КОРЕЦЬ продемонстрували результати вивчення освітніх і управлінських процесів в частині дотримання академічної доброчесності за результатами проведених аудитів. Опитування показало, що:
- 83% учнів знають, що таке академічна доброчесність;
- 70% учнів дізнаються про академічну доброчесність від класного керівника;
- 43% учнів вказують джерело використання інформації;
- 57% учнів вважають, що їхні досягнення у школі оцінюють справедливо;
- 92% учнів не долучали до створення Положення про академічну доброчесність у школі.
Під час заходу голова Національної дитячої ради західного регіону України Сергій СКОРОПЛЯС анонсував початок конкурсу “Краща практика академічної доброчесності органів учнівського самоврядування”, започаткованого в межах співпраці з управлінням Служби у Рівненській області.