Руслан ГУРАК: Задля організації освітнього процесу в школах, задоволення потреб дітей заклади освіти і громади повинні мати дієві інструменти
«Задля організації освітнього процесу в закладах освіти, задоволення потреб дітей школи і громади повинні мати дієві, надійні та узгоджені інструменти, створені на основі спільних принципів та цінностей», – зауважив Руслан ГУРАК. – Одним з таких інструментів є методичні рекомендації щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах, розроблені Державною службою якості освіти».
Керівник Служби звернув увагу, що заклад освіти – це територія успіху, комфорту, розвитку і безпеки для навчання та професійної діяльності. Лише в партнерстві та об’єднавши зусилля державних, місцевих органів управління освітою, шкіл, зможемо створити такий заклад.
«Удосконалення освітнього та управлінського процесів залежить від формування спільного розуміння якості освітньої діяльності, запровадження закладами щорічного самооцінювання, а також використання засновниками уніфікованих критеріїв та індикаторів для оцінювання якості освітньої діяльності на територіях», – наголосив Руслан ГУРАК.
Голова Служби підкреслив, що Державною службою якості освіти та її управліннями в областях проводиться інституційний аудит шкіл, за результатами якого заклад отримує рекомендації, практичні поради, як саме покращити свою діяльність. Важливо, щоб і керівники об’єднаних територіальних громад (засновники) враховували цей документ під час прийняття управлінських рішень, спрямованих на підвищення якості освіти.
Метою проведення Партнерського форуму стало визначення стратегічних цілей розвитку освіти в період проведення адміністративно-територіальної реформи й децентралізації влади в Україні, обговорення широкого кола найбільш актуальних питань реформування галузі.
Захід проходив за участі Президента України, першої леді України, Міністра освіти і науки, представників Міністерства розвитку громад і територій, членів Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, начальників управлінь Державної служби якості освіти України в областях, Національної академії педагогічних наук, Асоціації міст України, Інститутів післядипломної освіти, директорів департаментів освіти і науки облдержадміністрацій, освітніх експертів та ЗМІ.
«Задля організації освітнього процесу в закладах освіти, задоволення потреб дітей школи і громади повинні мати дієві, надійні та узгоджені інструменти, створені на основі спільних принципів та цінностей», – зауважив Руслан ГУРАК. – Одним з таких інструментів є методичні рекомендації щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах, розроблені Державною службою якості освіти».
Керівник Служби звернув увагу, що заклад освіти – це територія успіху, комфорту, розвитку і безпеки для навчання та професійної діяльності. Лише в партнерстві та об’єднавши зусилля державних, місцевих органів управління освітою, шкіл, зможемо створити такий заклад.
«Удосконалення освітнього та управлінського процесів залежить від формування спільного розуміння якості освітньої діяльності, запровадження закладами щорічного самооцінювання, а також використання засновниками уніфікованих критеріїв та індикаторів для оцінювання якості освітньої діяльності на територіях», – наголосив Руслан ГУРАК.
Голова Служби підкреслив, що Державною службою якості освіти та її управліннями в областях проводиться інституційний аудит шкіл, за результатами якого заклад отримує рекомендації, практичні поради, як саме покращити свою діяльність. Важливо, щоб і керівники об’єднаних територіальних громад (засновники) враховували цей документ під час прийняття управлінських рішень, спрямованих на підвищення якості освіти.
Метою проведення Партнерського форуму стало визначення стратегічних цілей розвитку освіти в період проведення адміністративно-територіальної реформи й децентралізації влади в Україні, обговорення широкого кола найбільш актуальних питань реформування галузі.
Захід проходив за участі Президента України, першої леді України, Міністра освіти і науки, представників Міністерства розвитку громад і територій, членів Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, начальників управлінь Державної служби якості освіти України в областях, Національної академії педагогічних наук, Асоціації міст України, Інститутів післядипломної освіти, директорів департаментів освіти і науки облдержадміністрацій, освітніх експертів та ЗМІ.