Психосоціальна підтримка учнів в умовах війни — це посилення їхньої життєстійкості та покращення навчальних результатів
![Безпечний простір: комплексна психосоціальна підтримка українських шкіл в умовах війни](https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2023/03/Safe_Space_Project_SQE_22.03.2023.png)
Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, у вітальному слові зазначив, що популяризувати проєкт і заохочувати до участі в ньому — означає підвищувати спроможність учителів і практичних психологів надавати психосоціальну підтримку учням в умовах війни, сприяючи посиленню життєстійкості, покращенню самопочуття та успішності дітей у навчанні.
Керівник проєкту Сергій БОГДАНОВ і тренерка Ольга ФЕДОРЕЦЬ зазначили, що за допомогою навчальних сесій, тренінгів, вебінарів, супервізії, психоедукації педагогічні працівники набувають необхідних знань і навичок для роботи з дітьми в умовах стресових ситуацій, зумовлених війною, створення психологічно комфортного освітнього середовища.
Наразі проєктом охоплено майже 400 шкіл, навчання пройшли близько 100 практичних психологів та 2500 учителів, здебільшого з прифронтових областей України. Усі вони працюватимуть із дітьми, які потребують психосоціальної підтримки, та консультуватимуть колег, реагуючи на конкретні життєві ситуації.
До заходу долучилися представники органів місцевого самоврядування, територіальних громад, керівники закладів загальної середньої освіти та практичні психологи.
![Безпечний простір: комплексна психосоціальна підтримка українських шкіл в умовах війни](https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2023/03/Safe_Space_Project_SQE_22.03.2023.png)
Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, у вітальному слові зазначив, що популяризувати проєкт і заохочувати до участі в ньому — означає підвищувати спроможність учителів і практичних психологів надавати психосоціальну підтримку учням в умовах війни, сприяючи посиленню життєстійкості, покращенню самопочуття та успішності дітей у навчанні.
Керівник проєкту Сергій БОГДАНОВ і тренерка Ольга ФЕДОРЕЦЬ зазначили, що за допомогою навчальних сесій, тренінгів, вебінарів, супервізії, психоедукації педагогічні працівники набувають необхідних знань і навичок для роботи з дітьми в умовах стресових ситуацій, зумовлених війною, створення психологічно комфортного освітнього середовища.
Наразі проєктом охоплено майже 400 шкіл, навчання пройшли близько 100 практичних психологів та 2500 учителів, здебільшого з прифронтових областей України. Усі вони працюватимуть із дітьми, які потребують психосоціальної підтримки, та консультуватимуть колег, реагуючи на конкретні життєві ситуації.
До заходу долучилися представники органів місцевого самоврядування, територіальних громад, керівники закладів загальної середньої освіти та практичні психологи.