Проведено семінар «Акредитація в сфері фахової передвищої освіти: перші здобутки та виклики»
Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Служби, у вітальному слові зазначив, що Державна служба якості освіти та її територіальні органи є відповідальними партнерами для закладів фахової передвищої освіти, головне завдання яких допомогти закладам реалізувати свою автономію й безперешкодно проходити адміністративні процеси для надання якісних освітніх послуг.
Наталія ВІТРАНЮК, директорка департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Служби, звернула увагу на приведення документів закладів освіти у відповідність до норм чинного законодавства, зокрема статуту, ліцензії, сертифікатів про акредитацію та внутрішніх документів й акцентувала на практичному аспекті підготовки до процедури акредитації.
Під час акредитації експертна група дистанційно ознайомлюється з результатами самооцінювання освітньо-професійної програми, відгуками від роботодавців. Безпосередньо в закладі освіти представник територіального органу Служби — член експертної групи:
- оглядає освітнє середовище, його матеріально-технічне забезпечення,
- проводить зустрічі та інтерв’ю з учасниками освітнього процесу (керівництвом, педагогами, представниками студентського самоврядування, роботодавцями).
За підсумками акредитаційної експертизи:
- готується звіт;
- розробляються рекомендації щодо вдосконалення освітньо-професійної програми;
- узагальнюється чек-лист запитань, які опрацьовувалися в закладі освіти.
Власним досвідом проходження процедури акредитації поділилися Анастасія ГУСЄВА, заступниця директора з навчальної роботи Миргородського фахового коледжу імені Миколи Гоголя Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», та Вероніка МАЗУР, заступниця директора з навчально-виробничої роботи Вищого професійного училища № 7 міста Кременчука Полтавської області.
У заході взяли участь понад 300 учасників, серед яких директори/заступники директорів закладів освіти, які здійснюють підготовку здобувачів у сфері фахової передвищої освіти Полтавської, Харківської, Волинської, Запорізької, Херсонської областей.
Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Служби, у вітальному слові зазначив, що Державна служба якості освіти та її територіальні органи є відповідальними партнерами для закладів фахової передвищої освіти, головне завдання яких допомогти закладам реалізувати свою автономію й безперешкодно проходити адміністративні процеси для надання якісних освітніх послуг.
Наталія ВІТРАНЮК, директорка департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Служби, звернула увагу на приведення документів закладів освіти у відповідність до норм чинного законодавства, зокрема статуту, ліцензії, сертифікатів про акредитацію та внутрішніх документів й акцентувала на практичному аспекті підготовки до процедури акредитації.
Під час акредитації експертна група дистанційно ознайомлюється з результатами самооцінювання освітньо-професійної програми, відгуками від роботодавців. Безпосередньо в закладі освіти представник територіального органу Служби — член експертної групи:
- оглядає освітнє середовище, його матеріально-технічне забезпечення,
- проводить зустрічі та інтерв’ю з учасниками освітнього процесу (керівництвом, педагогами, представниками студентського самоврядування, роботодавцями).
За підсумками акредитаційної експертизи:
- готується звіт;
- розробляються рекомендації щодо вдосконалення освітньо-професійної програми;
- узагальнюється чек-лист запитань, які опрацьовувалися в закладі освіти.
Власним досвідом проходження процедури акредитації поділилися Анастасія ГУСЄВА, заступниця директора з навчальної роботи Миргородського фахового коледжу імені Миколи Гоголя Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», та Вероніка МАЗУР, заступниця директора з навчально-виробничої роботи Вищого професійного училища № 7 міста Кременчука Полтавської області.
У заході взяли участь понад 300 учасників, серед яких директори/заступники директорів закладів освіти, які здійснюють підготовку здобувачів у сфері фахової передвищої освіти Полтавської, Харківської, Волинської, Запорізької, Херсонської областей.