• Головна /
  • Пресцентр /
  • Про впровадження інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у школах Буковини: спеціальний репортаж за участю начальниці управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області

Про впровадження інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у школах Буковини: спеціальний репортаж за участю начальниці управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області

8 березня 2024 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області Оксана ПАЛІЙЧУК проінформувала директорів закладів освіти про можливості, що дає інформаційно-аналітична система «EvaluEd» для підвищення якості управління освітнім закладом.
Поширити

Зустріч з журналістами телеканалу «С4  – медіа гарячих новин» відбулася на базі Чернівецького багатопрофільного ліцею №4, у якому комплексне самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу за чотирма напрямками перебуває на завершальному етапі.

У ході інтерв’ю обговорили :

  • переваги інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» для здійснення самооцінювання закладу;
  • інструментарій, який надає система для швидкого та якісного вивчення різних аспектів діяльності освітнього закладу;
  • можливості оперативного реагування на виявлені в результаті самооцінювання проблеми;
  • тенденції до використання ІАС «EvaluEd» освітніми закладами Буковини для самооцінювання якості освітньої та управлінської діяльності.

Повний запис репортажу:

Про впровадження інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у школах Буковини: спеціальний репортаж за участю начальниці управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
8 березня 2024 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області Оксана ПАЛІЙЧУК проінформувала директорів закладів освіти про можливості, що дає інформаційно-аналітична система «EvaluEd» для підвищення якості управління освітнім закладом.

Зустріч з журналістами телеканалу «С4  – медіа гарячих новин» відбулася на базі Чернівецького багатопрофільного ліцею №4, у якому комплексне самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу за чотирма напрямками перебуває на завершальному етапі.

У ході інтерв’ю обговорили :

  • переваги інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» для здійснення самооцінювання закладу;
  • інструментарій, який надає система для швидкого та якісного вивчення різних аспектів діяльності освітнього закладу;
  • можливості оперативного реагування на виявлені в результаті самооцінювання проблеми;
  • тенденції до використання ІАС «EvaluEd» освітніми закладами Буковини для самооцінювання якості освітньої та управлінської діяльності.

Повний запис репортажу:

Перейти до вмісту