• Головна /
  • Пресцентр /
  • Про особливості використання інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у закладах освіти Буковини

Про особливості використання інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у закладах освіти Буковини

Спеціальний репортаж за участю начальниці управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
Поширити

7 листопада 2023 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області Оксана ПАЛІЙЧУК розповіла телеканалу ТВА про впровадження інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» на Буковині, особливості  її використання керівниками закладів загальної середньої освіти під час самооцінювання освітніх та управлінських процесів.

Система EvaluEd розроблена Державною службою якості освіти України за сприяння Чеської агенції розвитку та Чеської шкільної інспекції.

У ході інтерв’ю обговорили :

  • переваги зовнішнього оцінювання та самооцінювання освітніх і управлінських процесів за допомогою інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd»;
  • сфери використання системи;
  • можливості використання системи під час проведення зовнішніх моніторингів та вивчень;
  • роль інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Повний запис інтерв’ю

Про особливості використання інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у закладах освіти Буковини
Спеціальний репортаж за участю начальниці управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області

7 листопада 2023 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області Оксана ПАЛІЙЧУК розповіла телеканалу ТВА про впровадження інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» на Буковині, особливості  її використання керівниками закладів загальної середньої освіти під час самооцінювання освітніх та управлінських процесів.

Система EvaluEd розроблена Державною службою якості освіти України за сприяння Чеської агенції розвитку та Чеської шкільної інспекції.

У ході інтерв’ю обговорили :

  • переваги зовнішнього оцінювання та самооцінювання освітніх і управлінських процесів за допомогою інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd»;
  • сфери використання системи;
  • можливості використання системи під час проведення зовнішніх моніторингів та вивчень;
  • роль інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Повний запис інтерв’ю

Перейти до вмісту