«Наскільки добра наша школа»: Державна служба якості освіти ознайомилися з досвідом Шотландії
Інспекторки шотландської урядової агенції «Освіта Шотландії» презентували досвід своєї країни з питань здоров’язбереження й добробуту дітей та молоді під час пандемії COVID-19.
З 2006 року Шотландія дотримується підходу «Getting it right for every child» («Правильно для кожної дитини»), заснованого на принципах і цінностях Європейської конвенції з прав людини, Конвенції ООН про права дитини, результатах досліджень, досвіді практиків, родин і дітей. В умовах карантинних обмежень урядовці прагнули забезпечити такі основоположні потреби учнів, як безпека, опіка, здоров’язбереження, повага, цілепокладання, активність, відповідальність і залученість.
Під час дистанційного навчання працівники шкіл Шотландії підтримували постійний зв’язок з родинами учнів, щоб орієнтуватися на їхні потреби, допомагати у навчанні, враховувати настрої й можливості батьків тощо.
Презентоване оновлене видання «How Good is Our School» («Наскільки добра наша школа), що містить загальні індикатори якості освіти та обрані практики самооцінювання.
Нагадаємо, до початку 2021/2022 навчального року Служба презентувала три видання:
- «Абетка для директора»— для директорів закладів загальної середньої освіти;
- «Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти»— для директора закладу дошкільної освіти;
- «Повноваження органів місцевого самоврядування щодо забезпечення якісної освіти»— для голів та управлінців освітою територіальних громад.
Служба є повноправним членом SICI з 2019 року та систематично обмінюється досвідом з країнами-партнерами SICI.
Інспекторки шотландської урядової агенції «Освіта Шотландії» презентували досвід своєї країни з питань здоров’язбереження й добробуту дітей та молоді під час пандемії COVID-19.
З 2006 року Шотландія дотримується підходу «Getting it right for every child» («Правильно для кожної дитини»), заснованого на принципах і цінностях Європейської конвенції з прав людини, Конвенції ООН про права дитини, результатах досліджень, досвіді практиків, родин і дітей. В умовах карантинних обмежень урядовці прагнули забезпечити такі основоположні потреби учнів, як безпека, опіка, здоров’язбереження, повага, цілепокладання, активність, відповідальність і залученість.
Під час дистанційного навчання працівники шкіл Шотландії підтримували постійний зв’язок з родинами учнів, щоб орієнтуватися на їхні потреби, допомагати у навчанні, враховувати настрої й можливості батьків тощо.
Презентоване оновлене видання «How Good is Our School» («Наскільки добра наша школа), що містить загальні індикатори якості освіти та обрані практики самооцінювання.
Нагадаємо, до початку 2021/2022 навчального року Служба презентувала три видання:
- «Абетка для директора»— для директорів закладів загальної середньої освіти;
- «Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти»— для директора закладу дошкільної освіти;
- «Повноваження органів місцевого самоврядування щодо забезпечення якісної освіти»— для голів та управлінців освітою територіальних громад.
Служба є повноправним членом SICI з 2019 року та систематично обмінюється досвідом з країнами-партнерами SICI.