• Головна /
  • Пресцентр /
  • «Наскільки добра наша школа»: Державна служба якості освіти ознайомилися з досвідом Шотландії

«Наскільки добра наша школа»: Державна служба якості освіти ознайомилися з досвідом Шотландії

20 вересня 2021 року команда Державної служби якості освіти України та її територіальних органів долучилася до міжнародного вебінару Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (SICI) на тему «Здоров’я й добробут під час та після пандемії».

Інспекторки шотландської урядової агенції «Освіта Шотландії» презентували досвід своєї країни з питань здоров’язбереження й добробуту дітей та молоді під час пандемії COVID-19.

З 2006 року Шотландія дотримується підходу «Getting it right for every child» («Правильно для кожної дитини»), заснованого на принципах і цінностях Європейської конвенції з прав людини, Конвенції ООН про права дитини, результатах досліджень, досвіді практиків, родин і дітей. В умовах карантинних обмежень урядовці прагнули забезпечити такі основоположні потреби учнів, як безпека, опіка, здоров’язбереження, повага, цілепокладання, активність, відповідальність і залученість.

Під час дистанційного навчання працівники шкіл Шотландії підтримували постійний зв’язок з родинами учнів, щоб орієнтуватися на їхні потреби, допомагати у навчанні, враховувати настрої й можливості батьків тощо.

Презентоване оновлене видання «How Good is Our School» («Наскільки добра наша школа), що містить загальні індикатори якості освіти та обрані практики самооцінювання.

Нагадаємо, до початку 2021/2022 навчального року Служба презентувала три видання:

Служба є повноправним членом SICI з 2019 року та систематично обмінюється досвідом з країнами-партнерами SICI.

«Наскільки добра наша школа»: Державна служба якості освіти ознайомилися з досвідом Шотландії
20 вересня 2021 року команда Державної служби якості освіти України та її територіальних органів долучилася до міжнародного вебінару Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (SICI) на тему «Здоров’я й добробут під час та після пандемії».

Інспекторки шотландської урядової агенції «Освіта Шотландії» презентували досвід своєї країни з питань здоров’язбереження й добробуту дітей та молоді під час пандемії COVID-19.

З 2006 року Шотландія дотримується підходу «Getting it right for every child» («Правильно для кожної дитини»), заснованого на принципах і цінностях Європейської конвенції з прав людини, Конвенції ООН про права дитини, результатах досліджень, досвіді практиків, родин і дітей. В умовах карантинних обмежень урядовці прагнули забезпечити такі основоположні потреби учнів, як безпека, опіка, здоров’язбереження, повага, цілепокладання, активність, відповідальність і залученість.

Під час дистанційного навчання працівники шкіл Шотландії підтримували постійний зв’язок з родинами учнів, щоб орієнтуватися на їхні потреби, допомагати у навчанні, враховувати настрої й можливості батьків тощо.

Презентоване оновлене видання «How Good is Our School» («Наскільки добра наша школа), що містить загальні індикатори якості освіти та обрані практики самооцінювання.

Нагадаємо, до початку 2021/2022 навчального року Служба презентувала три видання:

Служба є повноправним членом SICI з 2019 року та систематично обмінюється досвідом з країнами-партнерами SICI.

Перейти до вмісту