• Головна /
  • Пресцентр /
  • Державна служба якості освіти презентувала друге видання «Абетка для директора»

Державна служба якості освіти презентувала друге видання «Абетка для директора»

19 серпня 2021 року Державна служба якості освіти України під час серпневої конференції педагогічних працівників презентувала друге видання «Абетка для директора» — збірки порад, створеної, щоб підтримати директорів шкіл у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

«Результати інституційних аудитів показують, наскільки кожен заклад освіти унікальний, і обирає свій шлях, враховуючи власні традиції й особливості. Всі ми маємо поділяти єдині цілі та принципи, у центрі яких — право дитини на якісну освіту. “Абетка для директора” актуалізує ці спільні цінності та принципи, дає можливості шукати різні шляхи, засоби й підходи у підвищенні якості освіти”, — зазначив Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК.

Оновлена Абетка видана за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Друге видання Абетки доповнене практичним досвідом директорів шкіл, які зробили перші кроки у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також враховує зміни у законодавстві та результати інституційних аудитів, проведених Державною службою якості освіти протягом 2020-2021 років.

У Абетці описано прості та дієві інструменти, щоб визначити:

  • найкращі складові освітнього середовища закладу освіти та ті, які потребують покращення;
  • що в роботі педагогів заслуговує підтримки, а що варто вдосконалити;
  • чи справедливо заклад освіти оцінює навчальні здобутки учнів і як зробити оцінювання більш ефективним;
  • наскільки управлінські процеси в закладі сприяють досягненню мети облаштувати дружнє до дітей і ефективне шкільне життя та забезпечити високу якість освіти.

Абетка допоможе директорові школи визначити сильні та слабкі сторони закладу освіти за результатами самооцінювання і зрозуміти, над чим першочергово попрацювати, підкаже, як розробити власну стратегію розвитку і досягти поставлених цілей.

Державна служба якості освіти презентувала друге видання «Абетка для директора»
19 серпня 2021 року Державна служба якості освіти України під час серпневої конференції педагогічних працівників презентувала друге видання «Абетка для директора» — збірки порад, створеної, щоб підтримати директорів шкіл у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

«Результати інституційних аудитів показують, наскільки кожен заклад освіти унікальний, і обирає свій шлях, враховуючи власні традиції й особливості. Всі ми маємо поділяти єдині цілі та принципи, у центрі яких — право дитини на якісну освіту. “Абетка для директора” актуалізує ці спільні цінності та принципи, дає можливості шукати різні шляхи, засоби й підходи у підвищенні якості освіти”, — зазначив Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК.

Оновлена Абетка видана за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Друге видання Абетки доповнене практичним досвідом директорів шкіл, які зробили перші кроки у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також враховує зміни у законодавстві та результати інституційних аудитів, проведених Державною службою якості освіти протягом 2020-2021 років.

У Абетці описано прості та дієві інструменти, щоб визначити:

  • найкращі складові освітнього середовища закладу освіти та ті, які потребують покращення;
  • що в роботі педагогів заслуговує підтримки, а що варто вдосконалити;
  • чи справедливо заклад освіти оцінює навчальні здобутки учнів і як зробити оцінювання більш ефективним;
  • наскільки управлінські процеси в закладі сприяють досягненню мети облаштувати дружнє до дітей і ефективне шкільне життя та забезпечити високу якість освіти.

Абетка допоможе директорові школи визначити сильні та слабкі сторони закладу освіти за результатами самооцінювання і зрозуміти, над чим першочергово попрацювати, підкаже, як розробити власну стратегію розвитку і досягти поставлених цілей.

Перейти до вмісту