• Головна /
  • Пресцентр /
  • Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?

Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?

Корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених
Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?
Поширити

Наразі у закладах освіти організовано дистанційне навчання. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати проведення корекційно-розвиткових занять відповідно до пункту 6 розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115.

Під час проведення таких занять слід враховувати індивідуальні потреби та потенційні можливості дитини з особливими освітніми потребами, визначені індивідуальною програмою розвитку.

Графік проведення корекційно-розвиткових занять із використанням технологій дистанційного навчання затверджується керівником закладу освіти. Також рекомендовано погодити його з батьками (одним із батьків) дитини.

Освітній процес під час дистанційного навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується за участі асистента вчителя та/або асистента учня (пункт 10 розділу І Положення).

Оплата за проведені дистанційно на умовах цивільно-правових договорів корекційно-розвиткові заняття здійснюється у разі наявності підписаного акту виконаних робіт. Факт надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг шляхом використання дистанційних технологій в умовах карантину можуть підтвердити батьки дитини з особливими освітніми потребами (лист МОН України «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році» від 30.08.2021 № 1/9-436). Рекомендуємо у такий самий спосіб підтверджувати факт проведення корекційно-розвиткових занять в умовах воєнного стану.

Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?
Корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених
Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?

Наразі у закладах освіти організовано дистанційне навчання. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати проведення корекційно-розвиткових занять відповідно до пункту 6 розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115.

Під час проведення таких занять слід враховувати індивідуальні потреби та потенційні можливості дитини з особливими освітніми потребами, визначені індивідуальною програмою розвитку.

Графік проведення корекційно-розвиткових занять із використанням технологій дистанційного навчання затверджується керівником закладу освіти. Також рекомендовано погодити його з батьками (одним із батьків) дитини.

Освітній процес під час дистанційного навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується за участі асистента вчителя та/або асистента учня (пункт 10 розділу І Положення).

Оплата за проведені дистанційно на умовах цивільно-правових договорів корекційно-розвиткові заняття здійснюється у разі наявності підписаного акту виконаних робіт. Факт надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг шляхом використання дистанційних технологій в умовах карантину можуть підтвердити батьки дитини з особливими освітніми потребами (лист МОН України «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році» від 30.08.2021 № 1/9-436). Рекомендуємо у такий самий спосіб підтверджувати факт проведення корекційно-розвиткових занять в умовах воєнного стану.

Перейти до вмісту