Ключові аспекти річного планування роботи закладу освіти
У ході заходу розглянуто ключові аспекти, що забезпечують дієвість і функціональність річних планів роботи закладу освіти, а також визначено шляхи й способи ефективного самооцінювання керівником річного плану роботи.
Крім того, начальниця управління Служби Тетяна ГОЛУБЧЕНКО окреслила напрями співпраці й взаємодії щодо забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану.
«Однією із дієвих процедур забезпечення якості освіти є моніторинг. Саме моніторинг дозволяє відстежити тенденції у розвитку якості освіти як на території громади, так і в закладах освіти та встановити відповідність фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінити ступінь, напрям і причини відхилень від заданих цілей. Особливо це актуально в умовах сьогодення, коли більшість закладів забезпечують дистанційне навчання. Результати моніторингів, як зовнішніх, так і внутрішніх, що проведені у межах самооцінювання, є підґрунтям якісного планування подальшої роботи закладу. Це підтвердив досвід проведення Державною службою якості освіти та нашим управлінням зовнішніх моніторингів різного рівня, результати та рекомендації яких успішно використовують заклади освіти», – зазначила Тетяна ГОЛУБЧЕНКО.
У ході заходу розглянуто ключові аспекти, що забезпечують дієвість і функціональність річних планів роботи закладу освіти, а також визначено шляхи й способи ефективного самооцінювання керівником річного плану роботи.
Крім того, начальниця управління Служби Тетяна ГОЛУБЧЕНКО окреслила напрями співпраці й взаємодії щодо забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану.
«Однією із дієвих процедур забезпечення якості освіти є моніторинг. Саме моніторинг дозволяє відстежити тенденції у розвитку якості освіти як на території громади, так і в закладах освіти та встановити відповідність фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінити ступінь, напрям і причини відхилень від заданих цілей. Особливо це актуально в умовах сьогодення, коли більшість закладів забезпечують дистанційне навчання. Результати моніторингів, як зовнішніх, так і внутрішніх, що проведені у межах самооцінювання, є підґрунтям якісного планування подальшої роботи закладу. Це підтвердив досвід проведення Державною службою якості освіти та нашим управлінням зовнішніх моніторингів різного рівня, результати та рекомендації яких успішно використовують заклади освіти», – зазначила Тетяна ГОЛУБЧЕНКО.