• Головна /
  • Пресцентр /
  • Інтерв’ю з начальницею Управління Служби у Кіровоградській області Лілією СИНЧУК

Інтерв’ю з начальницею Управління Служби у Кіровоградській області Лілією СИНЧУК

Поширити

До міжнародного Дня рідної мови, що відзначається 21 лютого, Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області, в етері Українського Радіо Кропивницького розповіла про:

  • результати першого етапу моніторингового дослідження із забезпечення функціонування державної мови в освітньому процесі;
  • як функціонує державна мова у школах Кіровоградщини;
  • чинники, які впливають на вибір мови спілкування учасниками освітнього процесу;
  • позитивну динаміку у використанні державної мови учасниками освітнього процесу;
  • що перешкоджає спілкуванню українською мовою під час неформального спілкування педагогів і здобувачів освіти;
  • шляхи подолання двомовності під час освітнього процесу;
  • рекомендації Державної служби якості освіти України для закладів освіти.

Лілія СИНЧУК акцентувала увагу на необхідність дотримання мовного законодавства у сфері освіти, а саме статті 7 Закону України «Про освіту».

«На сьогодні мова має об’єднати наше суспільство, стати інструментом опору ворогу. Саме для цього школам необхідно створювати сприятливе мовне середовище, де українська мова була б популярною та використовувалася як мова спілкування не тільки на уроках, але й у побуті та позакласних заходах», – зазначила Лілія СИНЧУК.

Повний запис інтерв’ю

Інтерв’ю з начальницею Управління Служби у Кіровоградській області Лілією СИНЧУК

До міжнародного Дня рідної мови, що відзначається 21 лютого, Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області, в етері Українського Радіо Кропивницького розповіла про:

  • результати першого етапу моніторингового дослідження із забезпечення функціонування державної мови в освітньому процесі;
  • як функціонує державна мова у школах Кіровоградщини;
  • чинники, які впливають на вибір мови спілкування учасниками освітнього процесу;
  • позитивну динаміку у використанні державної мови учасниками освітнього процесу;
  • що перешкоджає спілкуванню українською мовою під час неформального спілкування педагогів і здобувачів освіти;
  • шляхи подолання двомовності під час освітнього процесу;
  • рекомендації Державної служби якості освіти України для закладів освіти.

Лілія СИНЧУК акцентувала увагу на необхідність дотримання мовного законодавства у сфері освіти, а саме статті 7 Закону України «Про освіту».

«На сьогодні мова має об’єднати наше суспільство, стати інструментом опору ворогу. Саме для цього школам необхідно створювати сприятливе мовне середовище, де українська мова була б популярною та використовувалася як мова спілкування не тільки на уроках, але й у побуті та позакласних заходах», – зазначила Лілія СИНЧУК.

Повний запис інтерв’ю

Перейти до вмісту