Інклюзивне навчання в умовах війни: як зберегти якість

У Миколаєві обговорили шляхи організації якісного інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни.
Поширити

7 грудня 2023 року для заступників директорів та педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти міста Миколаєва проведено онлайн-захід «Комплексна підтримка дитини з особливими потребами – умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики в умовах воєнного стану».

До зустрічі долучилася завідувачка сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області Руслана ДАНИЛЕНКО.

Фахівчиня надала відповіді на часті запитання освітян, які надходять до управління, розглянувши при цьому організацію якісного інклюзивного навчання через призму критеріїв і вимог інституційного аудиту. Зокрема, йшлося про:

  • формування інклюзивного навчального простору
  • організацію освітнього процесу для дітей з ООП в умовах воєнного стану
  • роботу команди психолого-педагогічного супроводу
  • психологічну підтримку дітей з ООП та їхніх батьків.

Захід організовано за ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників Миколаївської міської ради, яким охоплено понад 100 учасників.

 

Інклюзивне навчання в умовах війни: як зберегти якість
У Миколаєві обговорили шляхи організації якісного інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни.

7 грудня 2023 року для заступників директорів та педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти міста Миколаєва проведено онлайн-захід «Комплексна підтримка дитини з особливими потребами – умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики в умовах воєнного стану».

До зустрічі долучилася завідувачка сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області Руслана ДАНИЛЕНКО.

Фахівчиня надала відповіді на часті запитання освітян, які надходять до управління, розглянувши при цьому організацію якісного інклюзивного навчання через призму критеріїв і вимог інституційного аудиту. Зокрема, йшлося про:

  • формування інклюзивного навчального простору
  • організацію освітнього процесу для дітей з ООП в умовах воєнного стану
  • роботу команди психолого-педагогічного супроводу
  • психологічну підтримку дітей з ООП та їхніх батьків.

Захід організовано за ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників Миколаївської міської ради, яким охоплено понад 100 учасників.

 

Перейти до вмісту