Державна служба якості освіти провела вебінар «Конфлікти: профілактика і вирішення в закладах загальної середньої освіти»

У вітальному слові до слухачів Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби, наголосив, що плідна кооперація з інститутами громадянського суспільства важлива задля розбудови якісної освіти України та зауважив, що ефективна превенція, врегулювання конфліктних ситуацій у школах завжди на часі, а в умовах війни потребує особливої уваги.
Спікери вебінару, медіатори Ольга ТЮТЮН та Арсен СОРОКА, акцентували на особливостях управління конфліктами в освітньому середовищі, формуванні культури інтеграційних переговорів та стилях поведінки людини в таких ситуаціях, серед яких:
- змагання;
- співпраця;
- компроміс;
- ухиляння;
- пристосування.
Кожен учасник заходу мав змогу пройти інтерактивний тест в режимі онлайн для визначення власного стилю поведінки у конфліктних ситуаціях.
Крім того, слухачів ознайомлено із можливостями процесу медіації, який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати ситуацію таким чином, щоб дійти згоди щодо його врегулювання шляхом переговорів. До принципів медіації належать:
- добровільність;
- конфіденційність;
- самовизначення, рівність прав сторін;
- нейтральність, незалежність та неупередження медіатора.
Участь у заході взяли директори, психологи закладів загальної середньої освіти, соціальні педагоги, працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників територіальних громад, представники Служби та її територіальних органів.

У вітальному слові до слухачів Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби, наголосив, що плідна кооперація з інститутами громадянського суспільства важлива задля розбудови якісної освіти України та зауважив, що ефективна превенція, врегулювання конфліктних ситуацій у школах завжди на часі, а в умовах війни потребує особливої уваги.
Спікери вебінару, медіатори Ольга ТЮТЮН та Арсен СОРОКА, акцентували на особливостях управління конфліктами в освітньому середовищі, формуванні культури інтеграційних переговорів та стилях поведінки людини в таких ситуаціях, серед яких:
- змагання;
- співпраця;
- компроміс;
- ухиляння;
- пристосування.
Кожен учасник заходу мав змогу пройти інтерактивний тест в режимі онлайн для визначення власного стилю поведінки у конфліктних ситуаціях.
Крім того, слухачів ознайомлено із можливостями процесу медіації, який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати ситуацію таким чином, щоб дійти згоди щодо його врегулювання шляхом переговорів. До принципів медіації належать:
- добровільність;
- конфіденційність;
- самовизначення, рівність прав сторін;
- нейтральність, незалежність та неупередження медіатора.
Участь у заході взяли директори, психологи закладів загальної середньої освіти, соціальні педагоги, працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників територіальних громад, представники Служби та її територіальних органів.