• Головна /
  • Пресцентр /
  • Державна служба якості освіти провела вебінар «Конфлікти: профілактика і вирішення в закладах загальної середньої освіти»

Державна служба якості освіти провела вебінар «Конфлікти: профілактика і вирішення в закладах загальної середньої освіти»

21 квітня 2022 року Державна служба якості освіти України та її управління в Івано-Франківській, Тернопільській, Чернівецькій областях провели вебінар щодо побудови системи профілактики та розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти із врахуванням сучасних викликів. Захід організовано спільно з громадською організацією “Фундація розвитку суспільних ініціатив” та ТОВ «Група комерційної медіації».
Поширити

У вітальному слові до слухачів Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби, наголосив, що плідна кооперація з інститутами громадянського суспільства важлива задля розбудови якісної освіти України та зауважив, що ефективна превенція, врегулювання конфліктних ситуацій у школах завжди на часі, а в умовах війни потребує особливої уваги.

Спікери вебінару, медіатори Ольга ТЮТЮН та Арсен СОРОКА, акцентували на особливостях управління конфліктами в освітньому середовищі, формуванні культури інтеграційних переговорів та стилях поведінки людини в таких ситуаціях, серед яких:

  • змагання;
  • співпраця;
  • компроміс;
  • ухиляння;
  • пристосування.

Кожен учасник заходу мав змогу пройти інтерактивний тест в режимі онлайн для визначення власного стилю поведінки у конфліктних ситуаціях.

Крім того, слухачів ознайомлено із можливостями процесу медіації, який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати ситуацію таким чином, щоб дійти згоди щодо його врегулювання шляхом переговорів. До принципів медіації належать:

  • добровільність;
  • конфіденційність;
  • самовизначення, рівність прав сторін;
  • нейтральність, незалежність та неупередження медіатора.

Участь у заході взяли директори, психологи закладів загальної середньої освіти,  соціальні педагоги, працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників територіальних громад, представники Служби та її територіальних органів.

Державна служба якості освіти провела вебінар «Конфлікти: профілактика і вирішення в закладах загальної середньої освіти»
21 квітня 2022 року Державна служба якості освіти України та її управління в Івано-Франківській, Тернопільській, Чернівецькій областях провели вебінар щодо побудови системи профілактики та розв’язання конфліктів у закладах загальної середньої освіти із врахуванням сучасних викликів. Захід організовано спільно з громадською організацією “Фундація розвитку суспільних ініціатив” та ТОВ «Група комерційної медіації».

У вітальному слові до слухачів Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби, наголосив, що плідна кооперація з інститутами громадянського суспільства важлива задля розбудови якісної освіти України та зауважив, що ефективна превенція, врегулювання конфліктних ситуацій у школах завжди на часі, а в умовах війни потребує особливої уваги.

Спікери вебінару, медіатори Ольга ТЮТЮН та Арсен СОРОКА, акцентували на особливостях управління конфліктами в освітньому середовищі, формуванні культури інтеграційних переговорів та стилях поведінки людини в таких ситуаціях, серед яких:

  • змагання;
  • співпраця;
  • компроміс;
  • ухиляння;
  • пристосування.

Кожен учасник заходу мав змогу пройти інтерактивний тест в режимі онлайн для визначення власного стилю поведінки у конфліктних ситуаціях.

Крім того, слухачів ознайомлено із можливостями процесу медіації, який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати ситуацію таким чином, щоб дійти згоди щодо його врегулювання шляхом переговорів. До принципів медіації належать:

  • добровільність;
  • конфіденційність;
  • самовизначення, рівність прав сторін;
  • нейтральність, незалежність та неупередження медіатора.

Участь у заході взяли директори, психологи закладів загальної середньої освіти,  соціальні педагоги, працівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників територіальних громад, представники Служби та її територіальних органів.

Перейти до вмісту