• Головна /
  • Пресцентр /
  • Чи приймає Державна служба якості освіти України до розгляду освітню програму, якщо навчальні програми, розроблені не на основі модельних програм, подано тільки на розгляд до галузевої експертної Комісії уповноваженої установи?

Чи приймає Державна служба якості освіти України до розгляду освітню програму, якщо навчальні програми, розроблені не на основі модельних програм, подано тільки на розгляд до галузевої експертної Комісії уповноваженої установи?

Чи приймає Державна служба якості освіти України до розгляду освітню програму, якщо навчальні програми, розроблені не на основі існуючих модельних програм, подано тільки на розгляд до галузевої експертної Комісії уповноваженої установи?
Поширити

Відповідно до пункту 2 Порядку про надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.07.2020 № 931, Державна служба якості освіти України приймає до розгляду освітню програму, в переліку якої є навчальна(ні) програма(и), розроблена(і) не на основі існуючих модельних програм, і якій(м) надано гриф «Схвалено до використання в освітньому процесі».

Чи приймає Державна служба якості освіти України до розгляду освітню програму, якщо навчальні програми, розроблені не на основі модельних програм, подано тільки на розгляд до галузевої експертної Комісії уповноваженої установи?
Чи приймає Державна служба якості освіти України до розгляду освітню програму, якщо навчальні програми, розроблені не на основі існуючих модельних програм, подано тільки на розгляд до галузевої експертної Комісії уповноваженої установи?

Відповідно до пункту 2 Порядку про надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.07.2020 № 931, Державна служба якості освіти України приймає до розгляду освітню програму, в переліку якої є навчальна(ні) програма(и), розроблена(і) не на основі існуючих модельних програм, і якій(м) надано гриф «Схвалено до використання в освітньому процесі».

Перейти до вмісту