Більшість здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти готові навчатися офлайн: результати опитування
З огляду на воєнний стан за дистанційну форму організації навчання з 1 вересня висловилися більшість педагогів (64%) та здобувачів освіти (61%). Водночас 64% здобувачів освіти готові навчатися офлайн у разі відновлення освітнього процесу в такому форматі.
Половина опитаних педагогів визнали рівень безпеки організації освітнього процесу в офлайн-форматі як достатній, з ними солідарні 39% здобувачів освіти.
З іншого боку, на момент опитування 72% здобувачів освіти та 48% педагогів ще не знали, у якій формі їхній заклад освіти розпочне 2022/2023 навчальний рік.
Щодо відповідності облаштування укриттів нормативним вимогам, то в цьому переконані трохи більше половини педагогів (55%) і лише 37% здобувачів освіти, натомість 13% педагогів та 47% здобувачів освіти не знають, чи є у їхньому закладі приміщення, придатні для укриття.
Служба нагадує про важливість в умовах воєнного стану ефективної комунікації між керівництвом закладу освіти, педагогічними працівниками та здобувачами освіти. Адже володіючи актуальною і достовірною інформацією, учасники освітнього процесу можуть прийняти виважене рішення про продовження навчання чи роботи у закладі освіти, перебуваючи, приміром, за кордоном чи будучи внутрішньо переміщеними особами.
З огляду на воєнний стан за дистанційну форму організації навчання з 1 вересня висловилися більшість педагогів (64%) та здобувачів освіти (61%). Водночас 64% здобувачів освіти готові навчатися офлайн у разі відновлення освітнього процесу в такому форматі.
Половина опитаних педагогів визнали рівень безпеки організації освітнього процесу в офлайн-форматі як достатній, з ними солідарні 39% здобувачів освіти.
З іншого боку, на момент опитування 72% здобувачів освіти та 48% педагогів ще не знали, у якій формі їхній заклад освіти розпочне 2022/2023 навчальний рік.
Щодо відповідності облаштування укриттів нормативним вимогам, то в цьому переконані трохи більше половини педагогів (55%) і лише 37% здобувачів освіти, натомість 13% педагогів та 47% здобувачів освіти не знають, чи є у їхньому закладі приміщення, придатні для укриття.
Служба нагадує про важливість в умовах воєнного стану ефективної комунікації між керівництвом закладу освіти, педагогічними працівниками та здобувачами освіти. Адже володіючи актуальною і достовірною інформацією, учасники освітнього процесу можуть прийняти виважене рішення про продовження навчання чи роботи у закладі освіти, перебуваючи, приміром, за кордоном чи будучи внутрішньо переміщеними особами.