• Головна /
  • Пресцентр /
  • Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у стратегічній сесії з розвитку педагогічної освіти

Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у стратегічній сесії з розвитку педагогічної освіти

Поширити

01 березня п.р. Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак взяв участь у панельній дискусії «Педагогічна освіта» дводенної стратегічної сесії з розвитку педагогічної освіти, що проходить на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Участь у заході беруть представники Міністерства освіти і науки, Верховної ради України, керівники закладів вищої освіти, науковці та міжнародні партнери.

«Ми повинні опрацювати усі складові, адже освіта – це єдина система, яка може бути ідеальною лише завдяки комплексному підходу. Ідеологія підготовки вчителя, наставника (тьютора) має відповідати розвитку сучасного світу, а також мати необхідні інструменти для перспективи роботи на 20 років», – акцентував Міністр освіти і науки Сергій ШКАРЛЕТ.

У своєму виступі очільник Служби наголосив, що оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти та  мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення.

Разом з тим, Руслан Гурак зауважив, що існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів.

«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості, – зазначив голова Служби. – Ці показники, можуть стати вагомим підґрунтям для удосконалення освітніх програм з підготовки майбутніх вчителів та підвищення кваліфікації педагогів-практиків».

Учасники заходу обговорили стан педагогічної освіти, виклики у роботі педагога, модель сучасного вчителя, розглянули практичні кейси та вимоги до професійної підготовки закладами вищої освіти педагогічних кадрів.

Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у стратегічній сесії з розвитку педагогічної освіти

01 березня п.р. Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак взяв участь у панельній дискусії «Педагогічна освіта» дводенної стратегічної сесії з розвитку педагогічної освіти, що проходить на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Участь у заході беруть представники Міністерства освіти і науки, Верховної ради України, керівники закладів вищої освіти, науковці та міжнародні партнери.

«Ми повинні опрацювати усі складові, адже освіта – це єдина система, яка може бути ідеальною лише завдяки комплексному підходу. Ідеологія підготовки вчителя, наставника (тьютора) має відповідати розвитку сучасного світу, а також мати необхідні інструменти для перспективи роботи на 20 років», – акцентував Міністр освіти і науки Сергій ШКАРЛЕТ.

У своєму виступі очільник Служби наголосив, що оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти та  мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення.

Разом з тим, Руслан Гурак зауважив, що існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів.

«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості, – зазначив голова Служби. – Ці показники, можуть стати вагомим підґрунтям для удосконалення освітніх програм з підготовки майбутніх вчителів та підвищення кваліфікації педагогів-практиків».

Учасники заходу обговорили стан педагогічної освіти, виклики у роботі педагога, модель сучасного вчителя, розглянули практичні кейси та вимоги до професійної підготовки закладами вищої освіти педагогічних кадрів.

Перейти до вмісту