Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у стратегічній сесії з розвитку педагогічної освіти
01 березня п.р. Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак взяв участь у панельній дискусії «Педагогічна освіта» дводенної стратегічної сесії з розвитку педагогічної освіти, що проходить на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Участь у заході беруть представники Міністерства освіти і науки, Верховної ради України, керівники закладів вищої освіти, науковці та міжнародні партнери.
«Ми повинні опрацювати усі складові, адже освіта – це єдина система, яка може бути ідеальною лише завдяки комплексному підходу. Ідеологія підготовки вчителя, наставника (тьютора) має відповідати розвитку сучасного світу, а також мати необхідні інструменти для перспективи роботи на 20 років», – акцентував Міністр освіти і науки Сергій ШКАРЛЕТ.
У своєму виступі очільник Служби наголосив, що оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти та мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення.
Разом з тим, Руслан Гурак зауважив, що існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів.
«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості, – зазначив голова Служби. – Ці показники, можуть стати вагомим підґрунтям для удосконалення освітніх програм з підготовки майбутніх вчителів та підвищення кваліфікації педагогів-практиків».
Учасники заходу обговорили стан педагогічної освіти, виклики у роботі педагога, модель сучасного вчителя, розглянули практичні кейси та вимоги до професійної підготовки закладами вищої освіти педагогічних кадрів.
01 березня п.р. Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак взяв участь у панельній дискусії «Педагогічна освіта» дводенної стратегічної сесії з розвитку педагогічної освіти, що проходить на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Участь у заході беруть представники Міністерства освіти і науки, Верховної ради України, керівники закладів вищої освіти, науковці та міжнародні партнери.
«Ми повинні опрацювати усі складові, адже освіта – це єдина система, яка може бути ідеальною лише завдяки комплексному підходу. Ідеологія підготовки вчителя, наставника (тьютора) має відповідати розвитку сучасного світу, а також мати необхідні інструменти для перспективи роботи на 20 років», – акцентував Міністр освіти і науки Сергій ШКАРЛЕТ.
У своєму виступі очільник Служби наголосив, що оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти та мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення.
Разом з тим, Руслан Гурак зауважив, що існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів.
«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості, – зазначив голова Служби. – Ці показники, можуть стати вагомим підґрунтям для удосконалення освітніх програм з підготовки майбутніх вчителів та підвищення кваліфікації педагогів-практиків».
Учасники заходу обговорили стан педагогічної освіти, виклики у роботі педагога, модель сучасного вчителя, розглянули практичні кейси та вимоги до професійної підготовки закладами вищої освіти педагогічних кадрів.