• Головна /
  • Пресцентр /
  • Управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області проведено онлайн-семінар для вперше призначених керівників шкіл

Управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області проведено онлайн-семінар для вперше призначених керівників шкіл

кавер до евбінару - матеріал ТО Тернопільська обл
28 жовтня управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області проведено онлайн-семінар «Актуальні питання розбудови системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти» для вперше призначених керівників шкіл області. за участі експертів Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Поширити

Під час зустрічі спікери допомогли керівникам закладів освіти знайти відповіді на питання:

  • як створити безпечне і комфортне освітнє середовище;
  • як забезпечити інклюзивний освітній простір;
  • як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу;
  • як розбудувати систему оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання;
  • як адаптувати критерії оцінювання для учителя та учня під час освітнього процесу;
  • як здійснювати діагностування досягнень учнів на кожному з етапів навчання і підтримати бажання учнів навчатися та прагнути максимально можливих результатів тощо.

За результатами зустрічі учасники отримали корисну інформацію та визначились із подальшими планами щодо підвищення якості освітньої діяльності в очолюваних ними закладах.

Управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області проведено онлайн-семінар для вперше призначених керівників шкіл
кавер до евбінару - матеріал ТО Тернопільська обл
28 жовтня управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області проведено онлайн-семінар «Актуальні питання розбудови системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти» для вперше призначених керівників шкіл області. за участі експертів Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Під час зустрічі спікери допомогли керівникам закладів освіти знайти відповіді на питання:

  • як створити безпечне і комфортне освітнє середовище;
  • як забезпечити інклюзивний освітній простір;
  • як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу;
  • як розбудувати систему оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання;
  • як адаптувати критерії оцінювання для учителя та учня під час освітнього процесу;
  • як здійснювати діагностування досягнень учнів на кожному з етапів навчання і підтримати бажання учнів навчатися та прагнути максимально можливих результатів тощо.

За результатами зустрічі учасники отримали корисну інформацію та визначились із подальшими планами щодо підвищення якості освітньої діяльності в очолюваних ними закладах.

Перейти до вмісту