• Головна /
  • Пресцентр /
  • Про підсумки сертифікації вчителів в Івано-Франківській області: програма «Європейський вектор» на ТРК «Вежа»

Про підсумки сертифікації вчителів в Івано-Франківській області: програма «Європейський вектор» на ТРК «Вежа»

кавер до релізу ТО в Івано-Фран
01 лютого 2022 року Галина Микитюк, начальниця управління Державної служби якості освіти України в Івано-Франківській області у прямому радіоефірі на ТРК «Вежа» розповіла про результати сертифікації педагогічних працівників впродовж 2019-2021 років.
Поширити

У програмі обговорено:

  • підсумки сертифікації вчителів останніх років;
  • проведення третього етапу процедури в умовах карантинних обмежень;
  • переваги та основні мотиваційні чинники процесу сертифікації для вчителя;
  • проведення сертифікації педагогічних працівників у базовій школі.

Крім того, власним досвідом сертифікації та її значенням для професійного й особистісного розвитку педагога поділилася Оксана Серман, вчителька-методистка Калуського ліцею №3 Івано-Франківської області, котра успішно пройшла процедуру в 2021 році, поділилася.

Про підсумки сертифікації вчителів в Івано-Франківській області: програма «Європейський вектор» на ТРК «Вежа»
кавер до релізу ТО в Івано-Фран
01 лютого 2022 року Галина Микитюк, начальниця управління Державної служби якості освіти України в Івано-Франківській області у прямому радіоефірі на ТРК «Вежа» розповіла про результати сертифікації педагогічних працівників впродовж 2019-2021 років.

У програмі обговорено:

  • підсумки сертифікації вчителів останніх років;
  • проведення третього етапу процедури в умовах карантинних обмежень;
  • переваги та основні мотиваційні чинники процесу сертифікації для вчителя;
  • проведення сертифікації педагогічних працівників у базовій школі.

Крім того, власним досвідом сертифікації та її значенням для професійного й особистісного розвитку педагога поділилася Оксана Серман, вчителька-методистка Калуського ліцею №3 Івано-Франківської області, котра успішно пройшла процедуру в 2021 році, поділилася.

Перейти до вмісту