Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2022 стартує у жовтні

Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2022 стартує у жовтні
Протягом 03-23 жовтня 2022 року відбудеться основний етап міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, що охопить визначену вибірку закладів освіти України.

Цьогоріч провідна галузь циклу PISA — математика, додаткова — креативне мислення. Мета дослідження — визначити рівень компетентностей підлітків, їхню здатність застосовувати знання й уміння, отримані в школі, для розв’язання ймовірних життєвих труднощів і викликів.

Тестування та анкетування 15-річних учнів України проведуть у комп’ютерному форматі. Результати представлять наприкінці 2023 року.

Державна служба якості освіти інформує про перебіг міжнародного дослідження PISA-2022 на виконання меморандуму про співпрацю та партнерство в межах реалізації окремих заходів, пов’язаних з участю України в PISA. На основі отриманих даних уряди країн мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти та розробити «дорожні карти» необхідних змін.

Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2022 стартує у жовтні
Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2022 стартує у жовтні
Протягом 03-23 жовтня 2022 року відбудеться основний етап міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, що охопить визначену вибірку закладів освіти України.

Цьогоріч провідна галузь циклу PISA — математика, додаткова — креативне мислення. Мета дослідження — визначити рівень компетентностей підлітків, їхню здатність застосовувати знання й уміння, отримані в школі, для розв’язання ймовірних життєвих труднощів і викликів.

Тестування та анкетування 15-річних учнів України проведуть у комп’ютерному форматі. Результати представлять наприкінці 2023 року.

Державна служба якості освіти інформує про перебіг міжнародного дослідження PISA-2022 на виконання меморандуму про співпрацю та партнерство в межах реалізації окремих заходів, пов’язаних з участю України в PISA. На основі отриманих даних уряди країн мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти та розробити «дорожні карти» необхідних змін.

Перейти до вмісту