Зросла задоволеність організацією дистанційного навчання

Такими є результати опитування щодо тенденцій організації дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти у 2020/2021 навчальному році, яке Державна служба якості освіти України провела у період з 12 до 20 квітня 2021 року.

Більшість респондентів (65%) позитивно оцінили як координацію (організацію) процесу навчання та якість надання освітніх послуг закладами, так і результати навчання здобувачів. Дві третини респондентів (понад 70%) вважають рівень організації освітнього процесу у ІІ семестрі 2020/2021 навчального року значно кращим.

Індекс задоволеності учасників освітнього процесу станом організації дистанційного навчання порівняно з осінню 2020 року зріс найбільше серед керівників закладів фахової передвищої освіти — від низького до вище середнього; серед адміністрації та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти — від середнього до вище середнього; серед студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти, педагогічних працівників фахових коледжів — від нижче середнього до середнього.

Водночас думки учасників щодо того, якою має бути форма освітнього процесу після закінчення карантинних обмежень, розділилися так:

  • очною — 50%;
  • мішаною (очно-дистанційною) — 42%;
  • дистанційною — 8%.

Докладно — в аналітичній довідці.

Зросла задоволеність організацією дистанційного навчання
Такими є результати опитування щодо тенденцій організації дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти у 2020/2021 навчальному році, яке Державна служба якості освіти України провела у період з 12 до 20 квітня 2021 року.

Більшість респондентів (65%) позитивно оцінили як координацію (організацію) процесу навчання та якість надання освітніх послуг закладами, так і результати навчання здобувачів. Дві третини респондентів (понад 70%) вважають рівень організації освітнього процесу у ІІ семестрі 2020/2021 навчального року значно кращим.

Індекс задоволеності учасників освітнього процесу станом організації дистанційного навчання порівняно з осінню 2020 року зріс найбільше серед керівників закладів фахової передвищої освіти — від низького до вище середнього; серед адміністрації та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти — від середнього до вище середнього; серед студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти, педагогічних працівників фахових коледжів — від нижче середнього до середнього.

Водночас думки учасників щодо того, якою має бути форма освітнього процесу після закінчення карантинних обмежень, розділилися так:

  • очною — 50%;
  • мішаною (очно-дистанційною) — 42%;
  • дистанційною — 8%.

Докладно — в аналітичній довідці.

Перейти до вмісту