Зі Всесвітнім днем якості!
Якість сприяє формуванню культури, що впливає на поведінку, ставлення, діяльність і процеси, додаючи продукції та послугам цінності через задоволення потреб і очікувань замовників та інших зацікавлених сторін.
Уперше термін «якість освіти» офіційно згадується в Національній доктрині розвитку освіти, схваленій на ІІ Всеукраїнському з’їзді працівників освіти (2001 рік). Тоді якість освіти визначали за двома критеріями:
- державні стандарти освіти
- оцінка освітніх послуг громадськістю.
І лише 2017 року в новому Законі України «Про освіту» чітко визначене це поняття: «Якість освіти — відповідність результатів навчання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та/або договором про надання освітніх послуг». Тоді ж утворено Державну службу якості освіти України, яка реалізує місію «Забезпечити спільне розуміння якості освіти для успіху Людини і Країни».
Задля виконання своєї місії Служба втілила ряд інструментів, спрямованих на підвищення якості освіти в Україні:
- інституційний аудит закладів освіти
- сертифікацію педагогічних працівників
- моніторингові дослідження якості освіти.
Сьогодні рекомендації, порадники, онлайн-курси, які Служба розробила спільно з національними та міжнародними партнерами, допомагають освітнім управлінцям територіальних громад і педагогічним колективам розбудовувати дієві внутрішні системи забезпечення якості освіти та досягати цілей сталого розвитку.
Завдяки критеріям та індикаторам, які розробила Служба, заклади дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти здійснюють самооцінювання своїх управлінських і освітніх процесів та розробляють власні дорожні карти для поліпшення якості освітньої діяльності за ефективної співпраці з засновниками.
Служба завжди відкрита до співпраці задля підвищення якості освіти. Будьмо згуртованими, щоб бути сильними!
Якість сприяє формуванню культури, що впливає на поведінку, ставлення, діяльність і процеси, додаючи продукції та послугам цінності через задоволення потреб і очікувань замовників та інших зацікавлених сторін.
Уперше термін «якість освіти» офіційно згадується в Національній доктрині розвитку освіти, схваленій на ІІ Всеукраїнському з’їзді працівників освіти (2001 рік). Тоді якість освіти визначали за двома критеріями:
- державні стандарти освіти
- оцінка освітніх послуг громадськістю.
І лише 2017 року в новому Законі України «Про освіту» чітко визначене це поняття: «Якість освіти — відповідність результатів навчання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та/або договором про надання освітніх послуг». Тоді ж утворено Державну службу якості освіти України, яка реалізує місію «Забезпечити спільне розуміння якості освіти для успіху Людини і Країни».
Задля виконання своєї місії Служба втілила ряд інструментів, спрямованих на підвищення якості освіти в Україні:
- інституційний аудит закладів освіти
- сертифікацію педагогічних працівників
- моніторингові дослідження якості освіти.
Сьогодні рекомендації, порадники, онлайн-курси, які Служба розробила спільно з національними та міжнародними партнерами, допомагають освітнім управлінцям територіальних громад і педагогічним колективам розбудовувати дієві внутрішні системи забезпечення якості освіти та досягати цілей сталого розвитку.
Завдяки критеріям та індикаторам, які розробила Служба, заклади дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти здійснюють самооцінювання своїх управлінських і освітніх процесів та розробляють власні дорожні карти для поліпшення якості освітньої діяльності за ефективної співпраці з засновниками.
Служба завжди відкрита до співпраці задля підвищення якості освіти. Будьмо згуртованими, щоб бути сильними!