• Головна /
  • Пресцентр /
  • Започатковано пілотний проєкт з моніторингу якості фахової передвищої освіти

Започатковано пілотний проєкт з моніторингу якості фахової передвищої освіти

Пілотний проєкт з моніторингу якості фахової передвищої освіти
Протягом травня-червня 2023 року відбудеться тестування здобувачів освіти за окремими спеціальностями у вибірці закладів фахової передвищої освіти аграрного спрямування.

Тестування — одна зі складових пілотного проєкту, який Державна служба якості освіти України втілюватиме спільно з Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти протягом 2023-2025 років.

Мета моніторингу — отримати об’єктивні дані про якість фахової передвищої освіти та забезпечити органи державної влади і громадськість статистичною й аналітичною інформацією. Натомість керівники закладів вищої та фахової передвищої освіти отримають змогу надавати свій відгук про найбільш ефективні форми компенсаторних інструментів задля зменшення освітніх втрат.

За результатами вивчення формуватиметься щорічна доповідь про якість фахової передвищої освіти та її відповідність завданням сталого інноваційного розвитку суспільства.

Започатковано пілотний проєкт з моніторингу якості фахової передвищої освіти
Пілотний проєкт з моніторингу якості фахової передвищої освіти
Протягом травня-червня 2023 року відбудеться тестування здобувачів освіти за окремими спеціальностями у вибірці закладів фахової передвищої освіти аграрного спрямування.

Тестування — одна зі складових пілотного проєкту, який Державна служба якості освіти України втілюватиме спільно з Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти протягом 2023-2025 років.

Мета моніторингу — отримати об’єктивні дані про якість фахової передвищої освіти та забезпечити органи державної влади і громадськість статистичною й аналітичною інформацією. Натомість керівники закладів вищої та фахової передвищої освіти отримають змогу надавати свій відгук про найбільш ефективні форми компенсаторних інструментів задля зменшення освітніх втрат.

За результатами вивчення формуватиметься щорічна доповідь про якість фахової передвищої освіти та її відповідність завданням сталого інноваційного розвитку суспільства.

Перейти до вмісту