Забезпечення якості освіти: сучасні виклики та інновації
Майже 400 представників органів місцевого самоврядування, органів управління у сфері освіти територіальних громад та понад 3 500 освітян Донецької, Луганської та Харківської областей взяли участь у серпневих заходах, проведених Східним міжрегіональним управлінням Державної служби якості освіти (далі – управління Служби).
У міжрегіональній освітянській конференції, управлінських студіях, круглих столах, освітньому кросингу обговорені актуальні питання формування єдиного розуміння якості освіти в суспільстві, взаємодії управління Служби з територіальними громадами, підтримки освітянської спільноти, а саме:
- результати загальнодержавних моніторингових та регіональних досліджень якості освіти;
- досягнення та проблеми здійснення самооцінювання освітньої діяльності, у тому числі з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd;
- ефективна організація освітнього процесу в умовах цифровізації;
- стратегічне планування розвитку закладу освіти;
- забезпечення інформаційної прозорості та відкритості діяльності закладу освіти з метою налагодження комунікації з учасниками освітнього процесу;
- формування української національної та громадянської ідентичності дітей та молоді;
- шляхи професійного розвитку педагогічних працівників через розбудову та функціонування в закладі освіти внутрішньої системи забезпечення якості освіти тощо.
Майже 400 представників органів місцевого самоврядування, органів управління у сфері освіти територіальних громад та понад 3 500 освітян Донецької, Луганської та Харківської областей взяли участь у серпневих заходах, проведених Східним міжрегіональним управлінням Державної служби якості освіти (далі – управління Служби).
У міжрегіональній освітянській конференції, управлінських студіях, круглих столах, освітньому кросингу обговорені актуальні питання формування єдиного розуміння якості освіти в суспільстві, взаємодії управління Служби з територіальними громадами, підтримки освітянської спільноти, а саме:
- результати загальнодержавних моніторингових та регіональних досліджень якості освіти;
- досягнення та проблеми здійснення самооцінювання освітньої діяльності, у тому числі з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd;
- ефективна організація освітнього процесу в умовах цифровізації;
- стратегічне планування розвитку закладу освіти;
- забезпечення інформаційної прозорості та відкритості діяльності закладу освіти з метою налагодження комунікації з учасниками освітнього процесу;
- формування української національної та громадянської ідентичності дітей та молоді;
- шляхи професійного розвитку педагогічних працівників через розбудову та функціонування в закладі освіти внутрішньої системи забезпечення якості освіти тощо.