Юрій ВЕРГУН: Освітнє середовище та система оцінювання учнів потребують уваги

З-поміж 132 інституційних аудитів минулоріч 69 ініціювали засновники, а 61 — керівники закладів освіти. Зовнішнє оцінювання освітнього та управлінського процесів здебільшого відбулося очно, лише 15% — у змішаному форматі (очно-дистанційно).
Як засвідчили результати, уваги засновників закладів освіти і педагогічних колективів потребують питання освітнього середовища та системи оцінювання результатів навчання учнів: у 60% закладів ці напрями оцінено як такі, що потребують покращення. У понад половині закладів на достатньому або високому рівнях оцінено експертами педагогічну діяльність (55%) та управлінські процеси (62%). Загалом подібна тенденція відстежується усі роки проведення інституційних аудитів.
Частину проблемних питань заклади освіти можуть розв’язати самотужки, передовсім ті, що пов’язані з педагогічної діяльністю та оцінюванням учнів. Натомість облаштування і забезпечення укриттів, фінансування підвищення кваліфікації педагогічних працівників, як також варіативної складової навчальних планів — під силу лише в синергії засновників закладів освіти, територіальних громад і держави.
Своїми відгуками про інституційні аудити поділилися Оксана ОЛІЙНИК, директорка Княжицького ліцею Броварської міської ради (Київська область), Світлана МАСЛЬОНКА, начальниця відділу освіти Куликівської селищної ради (Чернігівська область), Павло ПОЗНЯКОВ, директор ліцею № 1 імені Густава Олізара Коростишівської міської ради (Житомирська область).

З-поміж 132 інституційних аудитів минулоріч 69 ініціювали засновники, а 61 — керівники закладів освіти. Зовнішнє оцінювання освітнього та управлінського процесів здебільшого відбулося очно, лише 15% — у змішаному форматі (очно-дистанційно).
Як засвідчили результати, уваги засновників закладів освіти і педагогічних колективів потребують питання освітнього середовища та системи оцінювання результатів навчання учнів: у 60% закладів ці напрями оцінено як такі, що потребують покращення. У понад половині закладів на достатньому або високому рівнях оцінено експертами педагогічну діяльність (55%) та управлінські процеси (62%). Загалом подібна тенденція відстежується усі роки проведення інституційних аудитів.
Частину проблемних питань заклади освіти можуть розв’язати самотужки, передовсім ті, що пов’язані з педагогічної діяльністю та оцінюванням учнів. Натомість облаштування і забезпечення укриттів, фінансування підвищення кваліфікації педагогічних працівників, як також варіативної складової навчальних планів — під силу лише в синергії засновників закладів освіти, територіальних громад і держави.
Своїми відгуками про інституційні аудити поділилися Оксана ОЛІЙНИК, директорка Княжицького ліцею Броварської міської ради (Київська область), Світлана МАСЛЬОНКА, начальниця відділу освіти Куликівської селищної ради (Чернігівська область), Павло ПОЗНЯКОВ, директор ліцею № 1 імені Густава Олізара Коростишівської міської ради (Житомирська область).