Яке співвідношення годин аудиторної роботи і самостійного вивчення навчальної дисципліни у навчальних планах на 2022/2023 навчальний рік?
Особливості, які б були викликані воєнним станом у цьому питанні не визначалися.
Відповідно до частини п’ятої статті 10 Закону України «Про вищу освіту» (далі — Закон) заклад вищої освіти на підставі відповідної освітньої програми розробляє навчальний план, що визначає перелік та обсяг освітніх компонентів у кредитах ЄКТС, їх логічну послідовність, форми організації освітнього процесу, види та обсяг навчальних занять, графік навчального процесу, форми поточного і підсумкового контролю, що забезпечують досягнення здобувачем відповідного ступеня вищої освіти програмних результатів навчання.
Відповідно до принципу автономії закладу вищої освіти, вчена рада затверджує навчальні плани для кожного рівня вищої освіти та спеціальності, що передбачено пунктом восьмим частини другої статті 36 Закону. Навчальні плани повинні відповідати вимогам стандартів вищої освіти. Співвідношення, про яке йде мова, є елементом організації освітнього процесу і регламентується Положенням про організацію освітнього процесу, яке відповідно до статті 47 Закону також приймається вченою радою закладу вищої освіти.
Як правило, під час розроблення навчальних планів і програм закладів вищої освіти та Положення про організацію освітнього процесу продовжують керуватися роз’ясненнями, наданими в Міністерством освіти і науки України:
- від 26.02.2010 №1/9-119 «Про Методичні рекомендації щодо запровадження Європейської кредитно-трансферної системи та її ключових документів у вищих навчальних закладах»;
- від 13.03.2015 №1/9-126 «Щодо особливостей організації освітнього процесу та формування навчальних планів у 2015/2016 навчальному році», зокрема в частині роз’яснень пункту 2 наказу МОН від 26 січня 2015 року № 47 «Про особливості формування навчальних планів на 2015/2016 навчальний рік».
Орієнтовно кількість годин аудиторних занять в одному кредиті ЄКТС (денна форма навчання) для здобувачів ступеня бакалавра може становити від 50% до 33%.
Особливості, які б були викликані воєнним станом у цьому питанні не визначалися.
Відповідно до частини п’ятої статті 10 Закону України «Про вищу освіту» (далі — Закон) заклад вищої освіти на підставі відповідної освітньої програми розробляє навчальний план, що визначає перелік та обсяг освітніх компонентів у кредитах ЄКТС, їх логічну послідовність, форми організації освітнього процесу, види та обсяг навчальних занять, графік навчального процесу, форми поточного і підсумкового контролю, що забезпечують досягнення здобувачем відповідного ступеня вищої освіти програмних результатів навчання.
Відповідно до принципу автономії закладу вищої освіти, вчена рада затверджує навчальні плани для кожного рівня вищої освіти та спеціальності, що передбачено пунктом восьмим частини другої статті 36 Закону. Навчальні плани повинні відповідати вимогам стандартів вищої освіти. Співвідношення, про яке йде мова, є елементом організації освітнього процесу і регламентується Положенням про організацію освітнього процесу, яке відповідно до статті 47 Закону також приймається вченою радою закладу вищої освіти.
Як правило, під час розроблення навчальних планів і програм закладів вищої освіти та Положення про організацію освітнього процесу продовжують керуватися роз’ясненнями, наданими в Міністерством освіти і науки України:
- від 26.02.2010 №1/9-119 «Про Методичні рекомендації щодо запровадження Європейської кредитно-трансферної системи та її ключових документів у вищих навчальних закладах»;
- від 13.03.2015 №1/9-126 «Щодо особливостей організації освітнього процесу та формування навчальних планів у 2015/2016 навчальному році», зокрема в частині роз’яснень пункту 2 наказу МОН від 26 січня 2015 року № 47 «Про особливості формування навчальних планів на 2015/2016 навчальний рік».
Орієнтовно кількість годин аудиторних занять в одному кредиті ЄКТС (денна форма навчання) для здобувачів ступеня бакалавра може становити від 50% до 33%.