Як завучу організувати освітній процес у 2021/2022 навчальному році

25 червня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР провели вебінар «Як завучу організувати освітній процес у 2021/2022 навчальному році».
Поширити

Спікерка заходу Олена Cвятенко, начальниця відділу базової освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, розповідала про особливості планування роботи закладу, розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також зупинилася на питаннях організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій.

Під час вебінару продемонстровано практичні кейси з розробки стратегії розвитку, річного плану і режиму роботи школи. Окремо розкрито тему проведення самооцінювання освітнього й управлінського процесів з прикладами моделей та визначенням сильних і слабких сторін школи. Лекторка акцентувала увагу на методах збору інформації:

·     Опитування (анкетування учасників освітнього процесу; інтерв’ю)

·     Вивчення документації (аналіз документів закладу освіти)

·     Спостереження (за педагогічною діяльністю; за освітнім середовищем)

Близько семи тисяч освітян, що зареєструвалися для участі в заході, отримали актуальні практичні поради, які можна застосовувати у щоденній роботі з організації освітнього процесу.

Додатково: Презентація «Організація освітнього процесу»

Як завучу організувати освітній процес у 2021/2022 навчальному році
25 червня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР провели вебінар «Як завучу організувати освітній процес у 2021/2022 навчальному році».

Спікерка заходу Олена Cвятенко, начальниця відділу базової освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, розповідала про особливості планування роботи закладу, розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також зупинилася на питаннях організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій.

Під час вебінару продемонстровано практичні кейси з розробки стратегії розвитку, річного плану і режиму роботи школи. Окремо розкрито тему проведення самооцінювання освітнього й управлінського процесів з прикладами моделей та визначенням сильних і слабких сторін школи. Лекторка акцентувала увагу на методах збору інформації:

·     Опитування (анкетування учасників освітнього процесу; інтерв’ю)

·     Вивчення документації (аналіз документів закладу освіти)

·     Спостереження (за педагогічною діяльністю; за освітнім середовищем)

Близько семи тисяч освітян, що зареєструвалися для участі в заході, отримали актуальні практичні поради, які можна застосовувати у щоденній роботі з організації освітнього процесу.

Додатково: Презентація «Організація освітнього процесу»

Перейти до вмісту